Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Popularny silnik graficzny Unity wprowadzi technologię DLSS. Gry bazujące na Unity mogą działać jeszcze szybciej.

Podczas odbywającej się w tym tygodniu konferencji GTC 2021 firma NVIDIA poinformowała o implementacji techniki DLSS (Deep Learning Super Sampling) w popularnym silniku gier Unity. Dzisiaj opublikowano również najnowszy sterownik Game Ready dla kart graficznych GeForce ze wsparciem dla ray tracingu oraz DLSS w grze Mortal Shell.

Programiści wykorzystujący silnik Unity będą mogli z łatwością dodać wsparcie dla DLSS do swoich gier. Twórcy gier wykorzystujących silnik Unity będą mogli wkrótce dodać do swoich dzieł obsługę techniki NVIDIA DLSS za pomocą zaledwie kilku kliknięć. Przed końcem 2021 roku DLSS będzie natywnie obsługiwana przez High Definition Render Pipeline (HDRP) w Unity 2021.2.

Na konferencji GTC 2021 Light Brick Studio zademonstrowało, jak mogą wyglądać gry na silniku Unity z wykorzystaniem ray tracingu w czasie rzeczywistym i techniki DLSS. NVIDIA DLSS wykorzystuje renderowanie z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, by uzyskać jakość obrazu porównywalną z natywną rozdzielczością podczas gdy renderowana jest tylko część pikseli. Dzięki ray tracingowi w czasie rzeczywistym i technice NVIDIA DLSS, programiści korzystający z silnika Unity będą mogli tworzyć grafikę w dużą częstotliwością odświeżania obrazu i w wysokich rozdzielczościach wyświetlaną na kartach graficznych NVIDIA RTX. DLSS zapewnia także znaczny wzrost wydajności w przypadku tradycyjnej grafiki rasteryzowanej.

Wcześniej w tym roku ogłoszono, że obsługa DLSS została dodana jako wtyczka do silnika Unreal Engine firmy Epic. Na tegorocznej konferencji GTC 2021 NVIDIA zaprezentowała kilka nowych zestawów do tworzenia oprogramowania (SDK), które pomogą deweloperom przygotować lepsze gry, a także zaoszczędzić cenny czas i pieniądze.

Najważniejsze z nich to RTX Direct Illumination, pozwalający na łatwe dodawanie do otoczenia dynamicznych świateł, RTX Global Illumination, umożliwiający obliczanie i dodawanie realistycznego oświetlenia pośredniego oraz NVIDIA Omniverse, akcelerowana przez karty RTX platforma dla twórców treści 3D, dostępna obecnie w otwartej wersji beta.

https://itreseller.com.pl/itrnewnvidia-przewiduje-niedostatki/

 

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE