Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Ponowny ruch w reklamie na Twitterze?

Zgodnie z sobotnimi doniesieniami mediów, Amazon.com Inc i Apple Inc planują wznowić reklamy na Twitterze. Zmiany te są następstwem wiadomości e-mail wysłanej w czwartek przez Twittera do agencji reklamowych, oferującej reklamodawcom zachętę do zwiększenia wydatków na platformę. Po przejęciu Twittera przez Elona Muska wiele firm wycofało się z zakupu usług, ale dzięki złożonej ofercie ma się to zmienić. 

W pierwszym miesiącu Muska jako właściciela Twittera głośno było o cięciach personelu, w tym pracowników zajmujących się moderacją treści oraz incydentach spamerów podszywających się pod duże spółki publiczne, co wystraszyło branżę reklamową. Wiele firm, od General Mills Inc po luksusowego producenta samochodów Audi of America, zupełnie zrezygnowało lub wstrzymało wtedy reklamy na Twitterze. Musk przyznał w listopadzie, że firma odnotowała „ogromny” spadek przychodów.

Według e-maila sprawdzonego przez Reutersa, Twitter określił tę propozycję jako „największą zachętę dla reklamodawców na Twitterze”. Promocja ma polegać na tym, że reklamodawcy z USA, którzy zaplanują dodatkowe wydatki w kwocie 500 000 USD, będą kwalifikować się do przyznania „100% wartości dodanej” – i to aż do pułapu 1 miliona USD, czytamy w e-mailu.

W sobotę reporter Platformer News napisał na Twitterze, że Amazon planuje wznowić reklamy na medium społecznościowym Muska za około 100 milionów dolarów rocznie, w oczekiwaniu na pewne poprawki bezpieczeństwa na platformie reklamowej firmy. Reuters dopowiada, że wg ich źródła zaznajomionego ze sprawą wynika, że Amazon nigdy nie przestał reklamować się na Twitterze.

Równolegle do tych rewelacji podczas rozmowy na Twitterze Spaces, Musk ogłosił, że Apple jest największym reklamodawcą na Twitterze i „w pełni wznowił” reklamę na platformie, zgodnie z raportem Bloomberga.