Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Podczas targów IFA 2018 w Berlinie, Richard Yu potwierdził że Huawei w ciągu 5 miesięcy od premiery, sprzedaż smartfonów Huawei P20 Pro i P20 przekroczyła 10 milionów sztuk.

Podczas targów IFA 2018 w Berlinie, Richard Yu, dyrektor generalny Huawei Consumer Business Group, potwierdził że Huawei w ciągu pięciu miesięcy od premiery, liczba sprzedanych smartfonów Huawei P20 Pro i P20 przekroczyła już 10 milionów egzemplarzy. Flagowe smartfony producenta cieszą się wyjątkową popularnością na kluczowych rynkach, między innymi w Chinach i Europie Zachodniej, dlatego Huawei rozszerza ofertę o nowe, oryginalne kolory P20 Pro – Morpho Aurora i Pearl White. Zaprezentowano także klasyczne eleganckie modele prosto od włoskich designerów dla modnych businessmanów tj. Golden Brown (Gentle & Reserved) oraz Elegant Black (Refined).

 

 „Jesteśmy bardzo podekscytowani tak dobrym przyjęciem naszych smartfonów przez rynki na całym świecie. Wynik ten utwierdza nas w przekonaniu, że droga którą obraliśmy, czyli zaskakiwanie konsumentów innowacyjnymi rozwiązaniami, a tym samym wyznaczanie trendów w elektronice użytkowej, jest słuszna” – dodał Kevin Ho, prezes Handset Business Huawei Consumer Business Group.

 

 

P20 Pro w nowych kolorach

Podczas targów IFA 2018, Huawei pochwalił się wynikami sprzedaży smartfonów z najnowszej linii P oraz zaprezentował nowe, gradientowe kolory P20 Pro: Morpho Aurora i Pearl White. Tworząc barwy, producent po raz kolejny zainspirował się kolorami natury. Inspiracją dla Morpho Aurora był motyl Morpho, a Pearl White nawiązuje do elegancji pereł. Zaprezentowano także klasyczne eleganckie modele prosto od włoskich designerów dla modnych businessmanów tj. Golden Brown (Gentle & Reserved) oraz Elegant Black (Refined).

 

 

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE