Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

„Perfekcyjny portret” Roberta Lewandowskiego w kampanii najnowszego flagowca marki Huawei – Polska Premiera HUAWEI P10.

Późnym popołudniem, 20 marca w Warszawie odbyła się polska premiera HUAWEI P10. Nowy produkt z linii P został po raz pierwszy wyposażony w przedni aparat, opracowany we współpracy z legendarną firmą Leica. Główną cechą aparatu w Huawei P10 jest specjalna funkcja wykonywania profesjonalnych zdjęć portretowych, stąd nazwa kampanii „Perfekcyjny portret”. Jej bohaterem jest ambasador Huawei  – Robert Lewandowski, który osobiście uczestniczył w warszawskiej premierze smartfona. Kampania 360° startuje 1 kwietnia 2017 roku.

 

 

Współpraca Roberta Lewandowskiego i Huawei trwa już 2 lata. Kampania reklamowa „Perfekcyjny Portret” z udziałem jednego z najlepszych piłkarzy na świecie będzie dedykowana promocji Huawei P10 i trybu portretowego, gwarantującego zdjęcia najwyższej jakości. “To już kolejny rok, kiedy Robert Lewandowski gra w drużynie Huawei. Właśnie takie osoby chcemy oglądać na perfekcyjnych portretach, które wykonuje Huawei P10.

 

 

Pokażemy w niej możliwości fotograficzne P10 poprzez historie, które zostały opowiedziane przez twarze różnych ludzi. Chcemy podkreślić jak wiele można wyczytać i uchwycić, robiąc portret. To kolejny krok w zapoczątkowanej rok temu przez Huwei rewolucji fotografii smartfonowej.” – powiedział Dariusz Marnic, szef marketingu Consumer B.G. Huawei Polska.

 

 

„Perfekcyjny portret” Roberta Lewandowskiego

Kampania pod hasłem „Perfekcyjny portret startuje 1 kwietnia 2017. Pomysł kreatywny opiera się na historiach, które stoją za każdą z twarzy. Czasami są to historie smutne, tragiczne, ale też wesołei wywołujące uśmiech. Właśnie z powodu tych różnic każda twarz jest warta sfotografowania. W reklamie zobaczymy wiele różnych twarzy i historii, w tym Roberta Lewandowskiego. Co opowiada twarz najlepszego piłkarza w Polsce? Zobaczymy 1 kwietnia. Działania obejmują TV, kino, OOH (billboardy, siatki wielkoformatowe, nośniki w centrach handlowych (LCD), internet, media społecznościowe. Równolegle uruchomione zostanie szeroko rozumiane wsparcie w obszarze BTL/Retail: specjalne ekspozycje produktów w punktach sprzedaży, animacje
w wybranych salonach i promocje sprzedaży.

 

 

Rewolucyjny smartfon fotograficzny

Możliwość wykonywania zdjęć o jakości porównywalnej z profesjonalnymi aparatami fotograficznymi za pomocą Huawei P10 osiągnięto dzięki zastosowaniu podwójnego aparatu drugiej generacji, który powstał we współpracy z legendarną firmą Leica. Dane zebrane przez dwie matryce – 12Mpx RGB oraz 20Mpx monochromatyczną łączone są za pomocą specjalnego algorytmu. Wynikiem jest najwyższej jakości fotografia. Po raz pierwszy również przedni aparat powstał we współpracy z Leica. Innowacją w Huawei P10 jest tryb portretowy. Specjalny sensor zbiera informacje o 190 cechach, związanych z mimiką i kolorystyką twarzy. Wiedza wykorzystywana jest do poprawy oświetlenia oraz podczas stosowania trybów upiększenia.

 

 

Smartfon jest dostępny w najlepszych salonach sprzedaży i u operatorów w wersji 4 GB RAM i 64 GB pamięci wewnętrznej w kolorze srebrnym i czarnym, w cenie 2699zł.

 

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE