Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Overwatch League™ nawiązuje współpracę z liderami sportu i e-sportu w celu tworzenia drużyn reprezentujących metropolie z całego świata.

Overwatch League™ nawiązuje współpracę z liderami sportu i e-sportu w celu tworzenia drużyn reprezentujących metropolie z całego świata. Pierwsza globalna, profesjonalna liga e-sportowa. Ogłoszono drużyny z Bostonu, Los Angeles, Miami-Orlando, Nowego Jorku, San Francisco, Seulu oraz Szanghaju. Spółka Activision Blizzard, Inc. (Nasdaq: ATVI) zapowiedziała dziś sprzedaż pierwszych drużyn Overwatch League™ reprezentujących duże miasta siedmiu przedsiębiorcom i liderom tradycyjnego sportu oraz e-sportu.

 

Wśród nowych właścicieli drużyn znaleźli się:

  • Robert Kraft – prezes i dyrektor generalny Kraft Group oraz bostońskiej drużyny New England Patriots (Boston)
  • Jeff Wilpon – współzałożyciel oraz partner w Sterling.VC oraz dyrektor wykonawczy drużyny New York Mets (Nowy Jork)
  • Noah Whinston, dyrektor generalny Immortals (Los Angeles)
  • Ben Spoont, współzałożyciel i dyrektor generalny Misfits Gaming (Miami-Orlando)
  • Andy Miller, założyciel i prezes NRG Esports (San Francisco)
  • NetEase (Szanghaj)
  • Kevin Chou, współzałożyciel Kabam (Seul)

 

„Overwatch łączy ponad 30 milionów graczy z całego świata. Overwatch League pozwoli wyróżnić i nagrodzić naszych najbardziej utytułowanych zawodników i zapewni fanom jeszcze większe przeżycia”, powiedział Bobby Kotick, dyrektor generalny koncernu Activision Blizzard. „Jesteśmy podekscytowani współpracą z liderami e-sportu, sportów tradycyjnych oraz z graczami przy tworzeniu Overwatch League”.

„Overwatch opowiada o bohaterach z całego świata, którzy walczą o jego przyszłość, a Overwatch League oddaje ducha gry”, powiedział Mike Morhaime, współzałożyciel i dyrektor generalny Blizzard Entertainment. „Tworzymy tę ligę dla fanów – zarówno e-sportu, sportów tradycyjnych jak i gier – i jesteśmy podekscytowani współpracą z osobistościami oraz organizacjami, które podzielają naszą pasję do rywalizacji, posiadają bogate doświadczenie we wszystkich trzech wymienionych dziedzinach i będą reprezentować pierwsze siedem metropolii w naszej lidze”.

„Od wielu lat przyglądamy się rynkowi e-sportowemu i czekaliśmy na dogodną okazję, aby postawić na nim pierwsze kroki”, powiedział Robert Kraft, prezes i dyrektor generalny Kraft Group. „Niezwykły, światowy sukces Overwatch w połączeniu z przejrzystą strategią rozwoju Overwatch League to przyszłość e-sportu oraz szansa, której firma Kraft Group nie mogła przegapić”.

„To zaszczyt znaleźć się w gronie właścicieli zespołów w inauguracyjnym sezonie nowej ligi”, powiedział Jeff Wilpon, współzałożyciel i partner w funduszu inwestycyjnym Sterling.VC firmy Sterling Equities. „Udział w Overwatch League to dla nas wielka szansa na odegranie wiodącej roli w świecie, w którym technologia łączy się ze sportem i mediami. Partnerstwo z Overwatch League oraz elitarnymi grupami właścicieli profesjonalnych drużyn sportowych to wyjątkowa okazja na dotarcie do milionów pełnych pasji, oddanych fanów jednego z najszybciej rozwijających się sportów na świecie oraz na dumne reprezentowanie Nowego Jorku”.

 

 

„Firma Immortals niecierpliwie oczekiwała startu Overwatch League od momentu ogłoszenia. Jesteśmy dumni i zaszczyceni, że dzięki wspólnie wyznawanym wartościom oraz wizji przyszłości e-sportu możemy być jednymi z pionierów nowej, globalnej ligi”, powiedział Noah Whinston, prezes wykonawczy Immortals. „Wraz z naszymi partnerami z AEG jesteśmy podekscytowani założeniem lokalnej drużyny e-sportowej i liczymy na kontynuowanie mistrzowskich tradycji miasta Los Angeles”.

„Misfits Gaming z ogromną przyjemnością dołącza do Overwatch League, aby reprezentować wspaniałe miasta Miami oraz Orlando”, powiedział Ben Spoont, dyrektor generalny i współzałożyciel Misfits Gaming. „Od zawsze marzyliśmy o udziale w lidze e-sportowej, która pozwoli na rywalizację i reprezentowanie całych metropolii i wspólnie z naszymi partnerami z drużyny Miami Heat jesteśmy podekscytowani możliwością budowy czegoś wielkiego dla naszych fanów na wiele najbliższych lat. To będzie niesamowite przeżycie zarówno dla drużyn jak i wszystkich miłośników e-sportu”.

„W NRG Esports czujemy się zaszczyceni mogąc reprezentować San Francisco oraz całą północną Kalifornię w inauguracyjnym sezonie Overwatch League”, powiedział Andy Miller, prezes i założyciel NRG Esports. „Pokładamy wielką wiarę w potencjał Overwatch i stworzyliśmy jedną z najbardziej popularnych zespołów na świecie, dlatego jesteśmy podekscytowani założeniem lokalnej drużyny e-sportowej, która będzie reprezentować rejon zatoki San Francisco”.

„W NetEase jesteśmy pełni pasji dla e-sportu a Overwatch League to szansa, której nie chcieliśmy przegapić”, powiedział William Ding, dyrektor wykonawczy NetEase. „Oddanie graczy i fanów Overwatch to wyjątkowy fundament, na którym możemy zbudować odnoszącą wielkie sukcesy globalną ligę, dlatego nie możemy się doczekać stworzenia w Szanghaju światowej klasy drużyny, która porwie fanów z całego świata swoją grą”.

„Jako entuzjaści e-sportu zawsze uważaliśmy Seul za idealne miejsce dla tych rozgrywek”, powiedział Kevin Chou, współzałożyciel Kabam. „Jako właściciele drużyny czujemy się zaszczyceni mogąc reprezentować miejsce narodzin e-sportu i nie możemy się doczekać podjęcia ścisłej współpracy z najbardziej entuzjastyczną i pełną pasji społecznością e-sportową na świecie”.

 

Overwatch to dzieło spółki Blizzard Entertainment, znanej na całym świecie ze swoich słynnych marek – w tym World of Warcraft®, Hearthstone®, StarCraft® i Heroes of the Storm® – z których wiele położyło podwaliny pod profesjonalny e-sport i pomogło go rozwinąć w ostatnich 15 latach. Wśród portfolio ponad 20 gier spółki Blizzard, które na przestrzeni dwóch dekad zawsze zajmowały pierwsze miejsca na liście bestsellerów, to właśnie gra Overwatch najszybciej zgromadziła wokół siebie grono ponad 30 milionów graczy. Overwatch zaprojektowano od podstaw z myślą o rywalizacji w sieci i uzupełniono o galerię rozpoznawalnych postaci, wciągający świat oraz szybką akcję, która zapewnia niezwykłe emocje i przeżycia zarówno grającym, jak i widzom.

 

Overwatch League, której inauguracyjny sezon wystartuje przed końcem tego roku, to wyjątkowa okazja dla właścicieli i graczy. Reprezentowanie miast przez drużyny Overwatch League to nowość w świecie e-sportu i pomoże w rozwijaniu lokalnej bazy fanów. Aby dać drużynom czas na przygotowanie miejsc do prowadzenia oficjalnych rozgrywek na wyjeździe i u siebie, mecze pierwszego sezonu regularnego rozegrane zostaną na arenie e-sportowej na terenie Los Angeles. Rozgrywki odbywać się będą w każdy czwartek, piątek i sobotę. Więcej informacji o harmonogramie oraz biletach ogłosimy przed startem Overwatch League. Liga będzie generować zyski dla właścicieli drużyn dzięki sprzedaży reklam, biletów oraz praw do transmisji. Zyski te będą dzielone równo między wszystkie drużyny. Jednocześnie zespoły będą mogły zachować wszystkie zyski wypracowane lokalnie aż do określonej sumy w ujęciu rocznym (po jej przekroczeniu nadwyżka trafi do puli ligowej i zostanie rozdysponowana między wszystkimi drużynami). Dodatkowo drużyny otrzymają licencję na zorganizowanie i czerpanie zysków z maksymalnie pięciu zawodów amatorskich w roku na swoim terenie oraz będą czerpać korzyści ze sprzedaży ligowych elementów w grze Overwatch – 50% zysków z ich sprzedaży trafi do puli ligowej wspólnej dla wszystkich drużyn.

 

Dzięki dostępowi do globalnej bazy fanów nieosiągalnej w sportach tradycyjnych Overwatch League będzie również w stanie zapewnić reklamodawcom i sponsorom niezrównane możliwości w przestrzeni e-sportowej oraz lepszą kontrolę nad grupami docelowymi i analizą danych niż w przypadku tradycyjnych form reklamy. W minionym roku rozgrywki e-sportowe oglądało ponad 285 milionów ludzi z całego świata[1]. Błyskawicznie rozwijająca się widownia e-sportowa daje również dostęp do najbardziej pożądanej i nieosiągalnej grupy demograficznej – odsetek tzw. „millenialsów” wśród fanów jest tutaj dwa do trzech razy wyższy niż w jakimkolwiek z czterech największych sportów amerykańskich.

 

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE