Firma Oracle zaprezentowała ważne aktualizacje rozwiązania Oracle Cloud Human Capital Management (HCM), które pomogą przedsiębiorstwom utrzymać pozytywne doświadczenia pracowników, a jednocześnie zaspokajać rosnące potrzeby współczesnych środowisk pracy. Nowe produkty i funkcje zapewniają pracownikom spersonalizowaną obsługę i możliwości rozwoju. Zwiększają też dokładność danych używanych przez działy kadr. W efekcie przynoszą korzyści zarówno pracownikom, jak i specjalistom ds. kadrowych.
„Oczekiwania pracowników rosną od wielu lat, lecz po tegorocznych wydarzeniach mamy do czynienia z całkiem nowym środowiskiem pracy, w którym występują nowe potrzeby i wyzwania” — powiedział Chris Leone, wiceprezes Oracle, szef działu rozwoju produktów Oracle Cloud HCM. „Wiele działów kadr znalazło się w niezwykle trudnej sytuacji, dlatego cieszymy się, że możemy zapewnić im tak bardzo potrzebne wsparcie w postaci najnowszych rozszerzeń Oracle Cloud HCM. Aktualizacje te pomogą firmom zapewnić ich pracownikom pierwszorzędne doświadczenia i usprawnić złożone procesy kadrowe w nowym, wymagającym środowisku pracy”.
Spersonalizowana obsługa pracowników — nowe narzędzia pozwalają firmom zadbać o zoptymalizowane, spersonalizowane doświadczenia pracowników:
- Journeys — narzędzie to umożliwia pracownikom bezproblemowe poruszanie się krok po kroku po sytuacjach prywatnych i zawodowych, które wymagają realizacji złożonych zadań i interakcji.
- Wprowadzenie wideo na profilu w rozwiązaniu Connections — to rozszerzenie pomaga zespołom w budowaniu ściślejszych relacji podczas pracy zdalnej, ponieważ pracownicy mogą teraz dodać do swojej strony profilowej w Oracle Connections własny, 10-sekundowy film.
Większa mobilność w przebiegu kariery — nowe produkty wspierające rozwój kariery pomagają firmom szybko zaspokajać zmieniające się potrzeby, zwiększać mobilność i wspierać rozwój pracowników:
- Opportunity Marketplace — pomaga pracownikom odkrywać możliwości rozwoju w ich organizacjach, zdobywać nowe umiejętności i wychodzić poza tradycyjną rolę w celu osiągnięcia długoterminowego sukcesu i zadowolenia.
- Open Jobs for My Career — funkcja ta wyróżnia nowe, pasujące do pracowników stanowiska, aby ułatwić im ubieganie się o nowe posady wewnątrz firmy. Zapewnia pracownikom wsparcie i zasoby potrzebne do dalszego rozwijania kariery w obrębie przedsiębiorstwa zamiast poszukiwania nowych możliwości poza nim.
Najlepsze procedury kadrowe pod ręką — nowe funkcje usprawniają złożone procesy kadrowe i zwiększają dokładność danych:
- Oracle Payroll Connect — optymalizuje procesy realizowane razem z głównymi partnerami w zakresie listy płac, ponieważ udostępnia dane w czasie rzeczywistym bezpośrednio w rozwiązaniu Oracle Cloud HCM. Dzięki dostępowi do wszelkich potrzebnych informacji o płacach na jednej platformie szefowie działów kadr nie muszą przełączać się co chwilę między różnymi aplikacjami, gdy chcą uzyskać niezbędne informacje o wynagrodzeniach pracowników. Zwiększa to zarówno efektywność, jak i dokładność danych.
- Oracle Anytime Pay — umożliwia pracownikom otrzymywanie wynagrodzenia przed standardowym terminem wypłaty. Ta funkcja wspomagająca budowanie lojalności personelu pozwala działowi kadr zaspokajać oczekiwania nowych pracowników, zwłaszcza w świetle wzrostu liczby pracowników kontraktowych i jednorazowych projektów, w których częściej oczekiwane są płatności na żądanie.
- Aktualizacje rozwiązania Experience Design Studio — zwiększają dokładność danych dostępnych dla działów kadr dzięki rozszerzonym funkcjom autouzupełniania i lokalizacji. Automatyczne identyfikowanie lokalizacji pracownika sprawia na przykład, że funkcja autouzupełniania w Experience Design Studio może zwiększyć efektywność procesów i zmniejszyć liczbę błędów w danych kadrowych przy aktualizowaniu informacji o świadczeniach lub wynagrodzeniach.
Analizy powiązanych osób — lepsze funkcje analityczne zapewniają kompletny przegląd informacji w skali całego przedsiębiorstwa, co umożliwia podejmowanie lepszych decyzji i priorytetowe traktowanie różnorodności i integracji:
- Konsola Diversity w Oracle Fusion HCM Analytics — zwiększa możliwości wykorzystania danych, ponieważ udostępnia spersonalizowane analizy biznesowe dla decydentów z działów kadr. Konsola różnorodności znajduje się w bogatym zestawie ponad 50 kadrowych wskaźników KPI oraz konsoli i raportów w rozwiązaniu Oracle Analytics for Cloud HCM.
https://itreseller.com.pl/itrnew60-milionow-ton-rocznie-o-tyle-moze-zmniejszyc-sie-emisja-co2-dzieki-chmurze-obliczeniowej-wynika-z-najnowszego-raportu-the-green-behind-the-cloud-opartego-na-autorsk/