Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

OPPO wśród najmocniejszych globalnych chińskich marek w 2021 roku, według raportu Top 50 Kantar BrandZ Chinese Global Brand Builders Ranking 2021, opublikowanego wspólnie przez Google i KANTAR.

10 maja, w Shenzhen został zaprezentowany raport Top 50 Kantar BrandZ™ Chinese Global Brand Builders Ranking 2021, opublikowany wspólnie przez Google i KANTAR. OPPO uplasowało się na szóstej pozycji i otrzymało tytuł Outstanding Globalizing Chinese Global Brand Builder. Na rynkach rozwiniętych siła marki OPPO od 2018 roku rośnie w tempie ponad 30 procent rocznie. Z kolei na rynkach wschodzących OPPO uplasowało się na 2. pozycji. 

 

Kantar BrandZ™ jest uniwersalnie wiodącym źródłem informacji na temat wartości marki i jej wyceny. Badając ponad 860 000 konsumentów na 11 rynkach na całym świecie, w obiektywny sposób przedstawia wartość marek w świadomości konsumentów. OPPO, jako globalny producent inteligentnych urządzeń, znalazło się na liście piąty rok z rzędu, utrzymując swoją wysoką pozycję z 2020 roku (1).

 

OPPO_Top 50 Kantar BrandZ™ Chinese Global Brand Builders Ranking 2021.jpg

 

Jesteśmy dumni, że OPPO osiągnęło tak wysoką pozycję na liście. Wcielając w życie naszą misję “Technology for Mankind, Kindness for the World’”, będziemy nadal dbać o tworzenie lepszego życia dla klientów na całym świecie, dzięki rosnącemu wpływowi naszej marki. – Derek Sun, Global Senior Brand Director OPPO.

W tym roku OPPO wypadło znakomicie na liście i byliśmy świadkami tego, jak firma kieruje swoim rozwojem zgodnie z lokalnymi potrzebami globalnych konsumentów i osiąga wzrost dzięki organicznemu połączeniu swoich zasobów i globalnych spostrzeżeń. – Shanshan Sheng, Group Head of China Brand Accelerator Cluster of Google.

 

Brand Power (tzw. “Siła Marki”) to metryka wartości marki według Kantar BrandZ™, na którą składają się trzy składniki. “Znaczący” jest jednym z najważniejszych wskaźników. W myśl misji marki “Technology for Mankind, Kindness for the World”, OPPO jest zaangażowane w tworzenie innowacji, wykorzystujących technologię, tak aby umożliwić ludziom uchwycenie piękna wokół nich i aby rozbudzić ich kreatywność.

 

Poprzez swoje innowacje OPPO rozwija także cyfrowe aspekty stylu życia użytkowników na całym świecie. Na przykład, wraz z firmami Vodafone, Qualcomm i Ericsson, OPPO stworzyło pierwszą komercyjną sieć 5G SA w Europie, zapewniając lokalnym klientom sieć o niskich opóźnieniach i dużej prędkości, spełniając tym samym wymóg wskaźnika “Different” (tzw. “Inny/Wyróżniający się”). Jeśli chodzi o wskaźnik “Salient” (tzw. “Istotny”), marka OPPO zdobyła uznanie rynku dzięki szerokiemu wachlarzowi działań. 2020 OPPO Campus i Uniwersytet Wzornictwa – Tsinghua University China-Italy Design Innovation Hub, zorganizowały wspólnie program Renovators Global Youth Creative Program, który zgromadził młodych artystów z całego świata, aby mogli wyrazić swoją kreatywność i wyobraźnię online, przekazując światu ducha marki.

 

Od momentu rozpoczęcia międzynarodowej działalności w 2009 roku, OPPO oficjalnie zaznaczyło swoją obecność na ponad 40 rynkach na 6 kontynentach. Według IDC, w pierwszym kwartale 2021 roku, OPPO miało 10,8 procent udziału w globalnym rynku smartfonów, zajmując czwarte miejsce na świecie.

 

 

https://itreseller.com.pl/wiodaca-technologia-oracle-goldengate-jest-teraz-dostepna-jako-elastyczna-usluga-chmurowa-rozliczana-wedlug-faktycznego-wykorzystania/

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE