Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

OPPO rozwija swoją działalność w regionie CEE. Warszawa zostaje centrum operacyjnym OPPO dla regionu Europy Środkowo – Wschodniej, obejmując swym zasięgiem 11 krajów.

OPPO, wiodący globalny producent inteligentnych urządzeń, ogłosił dziś utworzenie struktur regionalnych dla Europy Środkowo-Wschodniej z siedzibą w Warszawie. Aktualnie obejmują one swym zasięgiem 11 krajów, centrum testowe w Rumunii oraz zakłady produkcyjne w Turcji.

 

Inwestycje w regionie CEE

Siedziba operacyjna OPPO dla regionu Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) ulokowana została w Warszawie. Na jej czele stoi Johnny Zhang. Dzięki obecności w Czechach, Kazachstanie, Mołdawii, Polsce, Rumunii, Rosji, Słowacji, Turcji, Uzbekistanie oraz na Ukrainie i Węgrzech, OPPO zyskało dostęp do ponad 400 milionowej społeczności. Wagę tego regionu dla swoich dalszych planów OPPO dobitnie podkreśliło realizując inwestycje w zakład produkcyjny w Turcji, gdzie 800 pracowników będzie produkować smartfony z serii Reno i z serii A, oraz w centrum testowe w Rumunii, co jest kolejnym dowodem na długoterminowe zaangażowanie firmy w regionie.

 

Dziś ogłaszamy zwieńczenie ponad dwóch lat ciężkiej pracy nad budową naszej obecności w regionie. Od uruchomienia zakładu produkcyjnego w Turcji, po powoływanie lokalnych zespołów, OPPO umacnia swoją pozycję, która w dłuższej perspektywie umożliwi nam rozwój marki. Europa Środkowo-Wschodnia jest szczególnie ważna dla OPPO, czego dowodem są znaczące i ciągłe inwestycje lokalne. Ponadto nasze produkty, a w szczególności smartfony, spotkały się z bardzo pozytywnym odbiorem użytkowników w regionie- Johnny Zhang, President, OPPO CEE.

 

 

Klienci chcą smartfona ze światowej klasy aparatem, najlepszym wyświetlaczem i dużą baterią, ale chcą również zaufanej marki, która udziela się lokalnie i zatrudnia lokalne talenty. OPPO daje wybór na rynku Europy Środkowo-Wschodniej, oferując renomowaną, aktywną markę, z którą ludzie w tym regionie mogą się związać i której mogą zaufać – Ben Stanton, Research Manager, Canalys.

 

Lider 5G
Oczekuje się, że do końca 2022 roku w regionie Europy Środkowo-Wschodniej liczba użytkowników sieci 5G wzrośnie do około 20 milionów, a w ciągu kolejnych pięciu lat aż dziesięciokrotnie, do 200 milionów[1:]. Wiodąca pozycja OPPO w zakresie globalnych standardów 5G, a także doświadczenie w sprzedaży takich produktów – pierwszy komercyjny smartfon 5G dostępny na rynku europejskim pochodził od OPPO i został wprowadzony do sprzedaży już w 2019 roku – daje szerokie możliwości partnerstwa z operatorami i sprzedawcami detalicznymi, którzy chcą skorzystać z przepustowości, szybkości i elastyczności, jakie oferują sieci 5G.

 

OPPO współpracowało w obszarze 5G z ponad 80 operatorami na całym świecie, w tym z wieloma w Europie i złożyło ponad 3000 patentów związanych ze standardami 5G. Teraz ściśle współpracujemy z operatorami w całym regionie, aby smartfony OPPO były w pełni zoptymalizowane i zapewniały korzyści wynikające z 5G wszystkim użytkownikom – Johnny Zhang, President, OPPO CEE.

 

Johnny Zhang, President, OPPO CEE

Johnny Zhang, President, OPPO CEE

 

Historia innowacji

Innowacje OPPO w zakresie 5G to tylko najnowszy przykład zaangażowania technologicznego firmy. Z sześcioma instytutami badawczymi, pięcioma centrami badawczo-rozwojowymi (R&D) i ponad 10 000 pracowników na całym świecie, OPPO wprowadza innowacje w kluczowych dla użytkownika technologiach. Takich jak szybkie ładowanie i pojemność baterii, zaawansowane technologie obrazowania i wideo wykorzystujące AI, jak również rozwój 6G.

 

Technology for mankind and kindness for the world – tak brzmi misja OPPO.Jest to podstawowa filozofia, która napędza firmę globalnie.

 

Smartfony są dla ludzi najbardziej osobistą technologią i w OPPO wierzymy, że naszym celem jest tworzenie technologii, które przynoszą ludziom korzyści i poprawiają doświadczenia użytkowników, aby ułatwić im bycie produktywnymi, kreatywnymi i skomunikowanymi – Johnny Zhang, President, OPPO CEE.

 

Johnny Zhang, President, OPPO CEE (4).jpg

 

Seria OPPO Reno6

Zhang ogłosił również wprowadzenie serii OPPO Reno6 w regionie. Składająca się z dwóch modeli – Reno6 i Reno6 Pro – każdy z niesamowitymi możliwościami w zakresie fotografii i wideo, baterii i technologii ładowania oraz mocy obliczeniowej.

 

Dzięki serii Reno6 OPPO łączy swoje dziedzictwo z zakresie innowacji mobilnych z głębokim zrozumieniem zachowań użytkowników i wrażliwością na wzornictwo. Dostarczamy urządzenia, które dobrze wyglądają, dobrze leżą w dłoni i są zaprojektowane w taki sposób, by umożliwić ludziom być blisko tego wszystkiego, na czym im zależy. Wierzymy, że seria Reno6 wzmocni naszą markę w regionie Europie Środkowo-Wschodniej- Johnny Zhang, President, OPPO CEE.

 

 

Fundacja AI Law Tech i Microsoft podczas XXX. Forum Ekonomicznego w Karpaczu, zaprezentowali raport „Iloraz Sztucznej Inteligencji vol 4. Potencjał Sztucznej Inteligencji w Sektorze Ochrony Zdrowia”.

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE