Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

OPPO rozwija swoją działalność w regionie CEE. Warszawa zostaje centrum operacyjnym OPPO dla regionu Europy Środkowo – Wschodniej, obejmując swym zasięgiem 11 krajów.

OPPO, wiodący globalny producent inteligentnych urządzeń, ogłosił dziś utworzenie struktur regionalnych dla Europy Środkowo-Wschodniej z siedzibą w Warszawie. Aktualnie obejmują one swym zasięgiem 11 krajów, centrum testowe w Rumunii oraz zakłady produkcyjne w Turcji.

 

Inwestycje w regionie CEE

Siedziba operacyjna OPPO dla regionu Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) ulokowana została w Warszawie. Na jej czele stoi Johnny Zhang. Dzięki obecności w Czechach, Kazachstanie, Mołdawii, Polsce, Rumunii, Rosji, Słowacji, Turcji, Uzbekistanie oraz na Ukrainie i Węgrzech, OPPO zyskało dostęp do ponad 400 milionowej społeczności. Wagę tego regionu dla swoich dalszych planów OPPO dobitnie podkreśliło realizując inwestycje w zakład produkcyjny w Turcji, gdzie 800 pracowników będzie produkować smartfony z serii Reno i z serii A, oraz w centrum testowe w Rumunii, co jest kolejnym dowodem na długoterminowe zaangażowanie firmy w regionie.

 

Dziś ogłaszamy zwieńczenie ponad dwóch lat ciężkiej pracy nad budową naszej obecności w regionie. Od uruchomienia zakładu produkcyjnego w Turcji, po powoływanie lokalnych zespołów, OPPO umacnia swoją pozycję, która w dłuższej perspektywie umożliwi nam rozwój marki. Europa Środkowo-Wschodnia jest szczególnie ważna dla OPPO, czego dowodem są znaczące i ciągłe inwestycje lokalne. Ponadto nasze produkty, a w szczególności smartfony, spotkały się z bardzo pozytywnym odbiorem użytkowników w regionie- Johnny Zhang, President, OPPO CEE.

 

 

Klienci chcą smartfona ze światowej klasy aparatem, najlepszym wyświetlaczem i dużą baterią, ale chcą również zaufanej marki, która udziela się lokalnie i zatrudnia lokalne talenty. OPPO daje wybór na rynku Europy Środkowo-Wschodniej, oferując renomowaną, aktywną markę, z którą ludzie w tym regionie mogą się związać i której mogą zaufać – Ben Stanton, Research Manager, Canalys.

 

Lider 5G
Oczekuje się, że do końca 2022 roku w regionie Europy Środkowo-Wschodniej liczba użytkowników sieci 5G wzrośnie do około 20 milionów, a w ciągu kolejnych pięciu lat aż dziesięciokrotnie, do 200 milionów[1:]. Wiodąca pozycja OPPO w zakresie globalnych standardów 5G, a także doświadczenie w sprzedaży takich produktów – pierwszy komercyjny smartfon 5G dostępny na rynku europejskim pochodził od OPPO i został wprowadzony do sprzedaży już w 2019 roku – daje szerokie możliwości partnerstwa z operatorami i sprzedawcami detalicznymi, którzy chcą skorzystać z przepustowości, szybkości i elastyczności, jakie oferują sieci 5G.

 

OPPO współpracowało w obszarze 5G z ponad 80 operatorami na całym świecie, w tym z wieloma w Europie i złożyło ponad 3000 patentów związanych ze standardami 5G. Teraz ściśle współpracujemy z operatorami w całym regionie, aby smartfony OPPO były w pełni zoptymalizowane i zapewniały korzyści wynikające z 5G wszystkim użytkownikom – Johnny Zhang, President, OPPO CEE.

 

Johnny Zhang, President, OPPO CEE

Johnny Zhang, President, OPPO CEE

 

Historia innowacji

Innowacje OPPO w zakresie 5G to tylko najnowszy przykład zaangażowania technologicznego firmy. Z sześcioma instytutami badawczymi, pięcioma centrami badawczo-rozwojowymi (R&D) i ponad 10 000 pracowników na całym świecie, OPPO wprowadza innowacje w kluczowych dla użytkownika technologiach. Takich jak szybkie ładowanie i pojemność baterii, zaawansowane technologie obrazowania i wideo wykorzystujące AI, jak również rozwój 6G.

 

Technology for mankind and kindness for the world – tak brzmi misja OPPO.Jest to podstawowa filozofia, która napędza firmę globalnie.

 

Smartfony są dla ludzi najbardziej osobistą technologią i w OPPO wierzymy, że naszym celem jest tworzenie technologii, które przynoszą ludziom korzyści i poprawiają doświadczenia użytkowników, aby ułatwić im bycie produktywnymi, kreatywnymi i skomunikowanymi – Johnny Zhang, President, OPPO CEE.

 

Johnny Zhang, President, OPPO CEE (4).jpg

 

Seria OPPO Reno6

Zhang ogłosił również wprowadzenie serii OPPO Reno6 w regionie. Składająca się z dwóch modeli – Reno6 i Reno6 Pro – każdy z niesamowitymi możliwościami w zakresie fotografii i wideo, baterii i technologii ładowania oraz mocy obliczeniowej.

 

Dzięki serii Reno6 OPPO łączy swoje dziedzictwo z zakresie innowacji mobilnych z głębokim zrozumieniem zachowań użytkowników i wrażliwością na wzornictwo. Dostarczamy urządzenia, które dobrze wyglądają, dobrze leżą w dłoni i są zaprojektowane w taki sposób, by umożliwić ludziom być blisko tego wszystkiego, na czym im zależy. Wierzymy, że seria Reno6 wzmocni naszą markę w regionie Europie Środkowo-Wschodniej- Johnny Zhang, President, OPPO CEE.

 

 

Fundacja AI Law Tech i Microsoft podczas XXX. Forum Ekonomicznego w Karpaczu, zaprezentowali raport „Iloraz Sztucznej Inteligencji vol 4. Potencjał Sztucznej Inteligencji w Sektorze Ochrony Zdrowia”.

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

3,272FaniLubię
8,021ObserwującyObserwuj
1,060SubskrybującySubskrybuj

POLECANE

Lenovo rozdało motocykle Ducati Monster! Wyścigowy finał konkursu „Forza Ducati! Forza Lenovo!”

Rozpoczęty wiosną ubiegłego roku konkurs „Forza Ducati!Forza Lenovo!” zakończył się i czas na przekazanie zwycięzcom nagród. A te są imponujące: 15 motocykli Ducati Monster...

NOWE WYDANIE

NAJNOWSZE