Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

NVIDIA podaje wyniki i zapewnia, że 80% dostaw GPU Ampere w drugim kwartale było skierowanych do graczy.

NVIDIA Corporation opublikowała dziś swoje wyniki finansowe za drugi kwartał roku podatkowego 2022 (lub drugi kwartał kalendarzowego roku 2021). Jednocześnie wyjaśnia kwestię dostępności. 

Firma odnotowała przychody w wysokości 6,5 miliarda dolarów, nieznacznie przekraczając górną granicę swoich prognoz określonych na koniec poprzedniego kwartału (6,43 miliarda dolarów). Wzrost w drugim kwartale był napędzany przez segmenty gier i centrów danych, przy czym wzrost wyniósł, odpowiednio, 11% i 16%. Dyrektor finansowy firmy, Colette Kress, przypisała wzrost przychodów z segmentu gier wyższej sprzedaży kart graficznych i układów konsolowych (do Nintendo Switch), a wzrost w segmencie centrów danych architekturze Ampere firmy NVIDIA.

Poza wygenerowaniem 6,5 miliarda dolarów przychodu, przychody operacyjne i netto firmy NVIDIA znacznie wzrosły w drugim kwartale, zwłaszcza w porównaniu z danymi z końca drugiego kwartału poprzedniego roku podatkowego. W tamtym czasie firma zarobiła odpowiednio 651 milionów dolarów dochodu operacyjnego i 622 miliony dolarów zysku netto. Teraz NVIDIA odnotowała aż 2,4 miliarda dolarów dochodu operacyjnego i 2,37 miliarda dolarów zysku netto, co oznacza wzrost odpowiednio o 275% i 282%. Zysk na akcję według zasad GAAP wyniósł w tym kwartale 0,94 USD, co oznacza 276% wzrost rok do roku.

Jak podano, większość dostaw procesorów graficznych firmy NVIDIA wykorzystujących architekturę Ampere została skierowana do graczy. Firma wprowadziła niedawno procesory graficzne Low Hash Rate (LHR), które nie nadają się do kopania kryptowalut. Celem jest rozdzielenie popytów z branży gamingowej i kryptowalutowej. Póki co, efekty, chociaż widoczne w spadkach cen kart graficznych, są jeszcze dalekie od pożądanego efektu. Ceny sklepowe i SRP w tej kategorii produktów ostatni raz były ze sobą zgodne około rok temu.

Polskie kosmiczne technologie ratunkiem dla branży rolniczej. KP Labs oraz QZ Solutions, połączyły siły dla stworzenia technologii opartej na AI wspierającej rolnictwa oraz jakości upraw.

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE