Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Nowe karty graficzne Radeon™ serii RX 500 – przystępne i przyszłościowe, znakomita propozycja do modernizacji PC.

Karty graficzne Radeon™ serii RX 500: znakomita propozycja do modernizacji PC. Zaprojektowane jako perfekcyjny balans wydajności i funkcjonalności dla 9 z 10 graczy, którzy grają na przestarzałych kartach graficznych. Firma AMD (NASDAQ: AMD) wprowadza karty graficzne Radeon™ serii RX 500, które są potężną kombinacją lepszej wydajności w grach, wyższych częstotliwości taktowania[i] i ulepszonej architektury układów z rodziny Polaris, dzięki czemu zapewniają graczom komputerowym znakomite powody do zmodernizowania ich sprzętu. Karty graficzne z tej rodziny zostały zaprojektowane w szczególności pod kątem ulepszania systemów PC, tj. dla 9 spośród 10 graczy, którzy dziś korzystają z przestarzałej technologii i nie mogą cieszyć się optymalnymi możliwościami we współczesnych grach, płynnie działającym VR czy najnowszymi standardami wyświetlania obrazu[ii][iii].

 

Wśród najlepszych cech nowej serii kart Radeon™ RX 500 są następujące funkcje i technologie:

  • Optymalna obsługa gier w trybach DirectX® 12 i Vulkan – karty graficzne Radeon™ serii RX 500 to druga generacja układów z rodziny Polaris. Ta architektura została zaprojektowana dla uzyskiwania niezwykle wysokiej wydajności przy wykorzystaniu niskopoziomowych API następnej generacji, czyli DirectX 12 oraz Vulkan, a dzięki asynchroniczności oferuje ponadto znakomite działanie systemów VR³. Układy graficzne kart Radeon serii RX 500 zostały jeszcze ulepszone, dzięki czemu oferują wyższe częstotliwości taktowania rdzeni, lepszą efektywność w spoczynku i przy obsłudze konfiguracji wielomonitorowych oraz dostosowaną do wymagań graczy kontrolę nad parametrami pracy sprzętu.
  • Lepsza responsywność, efektywność energetyczna i chłodniejsza praca dzięki technologii Radeon™ Chill – ten zaawansowany kontroler częstotliwości wyświetlania klatek po włączeniu pracuje automatycznie w tle i dynamicznie steruje liczbą renderowanych klatek animacji w obecnie najbardziej popularnych grach. Czyni to w oparciu o szybkość ruchów myszy i aktywność gracza w grze[iv].
  • Płynna, pozbawiona zacięć rozgrywka z Radeon™ FreeSync – jest ona dostępna w dużej liczbie przystępnych wyświetlaczy[v] i dzięki niej gracze mogą cieszyć się płynną animacją w praktycznie każdej grze bez problemu rozdarć obrazu czy zwiększonego czasu reakcji (input lag). Dla tych, którzy chcieliby uzyskać jeszcze bardziej perfekcyjną jakość obrazu, technologia Radeon™ FreeSync 2 oferuje działające z niskim opóźnieniem i bardzo jasne piksele, wraz ze znakomitymi poziomami czerni i szerokim gamutem kolorów, dzięki czemu można wyświetlać treści zgodne z HDR. Ponadto ekrany zgodne z tą technologią mają w standardzie funkcję LFC (Low Framerate Compensation), która umożliwia grę bez zacięć, gdy liczba klatek na sekundę spada poniżej zakresu częstotliwości odświeżania wyświetlacza[vi].
  • Świetne transmisje na żywo i możliwości zapisu oraz dzielenia się własną rozgrywką dzięki Radeon ReLive – karty graficzne Radeon™ serii RX 500 obsługują najbardziej rewolucyjne w branży rozwiązanie do przechwytywania, dostosowywania i dzielenia się zapisami z rozgrywki. Oprogramowanie Radeon ReLive pozwala graczom cieszyć się jednocześnie płynną rozgrywką jak i nagrywaniem, nawet na najbardziej podstawowych systemach dzięki wsparciu dla nagrywania w rozdzielczości 4K przy 30 lub 60 klatkach na sekundę z wykorzystaniu kodeka HEVC lub H.264[vii]. Radeon ReLive integruje się ponadto z najbardziej popularnymi platformami do transmisji na żywo na całym świecie.

 

„Karty graficzne Radeon zostały skonstruowane w ramach obietnicy, że każdy gracz powinien móc cieszyć się najbardziej zaawansowaną technologią graficzną w swoich ulubionych grach. Wprowadzana dziś seria Radeon RX 500 to podwojenie wysiłków na tym polu. Wierzymy, że wyższa wydajność, rewolucyjna aplikacja do zapisywania i transmitowania rozgrywki, technologia redukująca opóźnienia, wsparcie dla gier w sterownikach wydawanych jeszcze przed ich premierą, otwarte i przystępne standardy jak Radeon FreeSync oraz innowacyjne funkcje jak Radeon Chill, to więcej niż wystarczająca lista powodów do modernizacji dla graczy, którzy wstrzymywali się lub dotąd nie mogli sobie pozwolić na modernizację PC. — powiedział Scott Herkelman, wiceprezes korporacyjny i główny menedżer w Radeon Technologies Group.”

 

 

 

Szereg modeli kart graficznych Radeon™ serii RX 500 będzie dostępne, aby spełnić wymagania przytłaczającej większości graczy:

  • Radeon™ RX 580: do płynnej gry w 1440p – karta ta w testach[viii] zapewnia średnio o 57% wyższą wydajność niż Radeon™ R9 380X, dzięki czemu zapewnia płynną rozgrywkę w wiodących grach AAA i płynne działanie w środowisku wirtualnej rzeczywistości, przy sugerowanej cenie wyjściowej na poziomie 229 USD za kartę graficzną Radeon™ RX 580 8 GB i 199 USD za Radeon™ RX 580 4 GB.
  • Radeon™ RX 570: gra w 1080p na maksimum – dzięki 4 GB pamięci GDDR5 ten model karty zapewnia o 2,3-krotnie lepszą wydajność niż Radeon™ R7 370[ix] przy sugerowanej cenie wyjściowej na poziomie 169 USD.
  • Radeon™ RX 560: opłacalna gra w 1080p – dzięki 2 GB pamięci GDDR5 karta ta zapewnia średnio o 57% wyższą wydajność niż Radeon™ R7 360[x] w najbardziej popularnych grach na świecie przy sugerowanej cenie wyjściowej na poziomie 99 USD.
  • Radeon™ RX 550: pierwszy krok do grania – dzięki 2 GB pamięci GDDR5 model ten zapewnia średnio 4-krotnie wyższą wydajność niż zintegrowane układy graficzne i 1,7-krotnie wyższą w porównaniu z kartą graficzną Radeon™ R7 250 przy sugerowanej cenie wyjściowej na poziomie 79 USD[xi]. Radeon™ RX 550 to ponadto idealne rozwiązanie do komputerów stanowiących centrum domowej rozrywki (HTPC), ponieważ pojawi się w wielu nisko-profilowych odmianach dla małoformatowych obudów, a także wspiera HDMI™ 4K60 oraz odtwarzanie treści 4K zakodowanej z użyciem HEVC⁵. Jest to ponadto produkt gotowy na HDR obsługując technologię Radeon FreeSync 2[xii], która zapewnia płynną, pozbawioną rozerwań obrazu rozgrywkę.

 

Karty graficzne Radeon RX 580 i 570 od najważniejszych producentów są dostępne już dziś u sprzedawców na całym świecie, a model Radeon RX 550 powinien być dostępny 20 kwietnia. Karta Radeon RX 560 zostanie wprowadzona w maju. Po więcej informacji na temat dostępności sprzętu w sprzedaży zapraszamy na stronę: https://www.amd.com/en/where-to-buy/radeon-rx500.

 

 

[i] Improved performance and higher clock speeds compared with comparable Radeon RX 400 Series graphics cards.

[ii] PC gamer segmentation based on Steam Hardware Survey Feb 2017. Gamer upgrade estimate based on Steam peak daily users. 88% of users (approximately 9 out of 10 gamers), are gaming on Radeon R9 380X class GPUs or lower resulting in not being able to keep up in the latest games at 2560×1440 resolution including Battlefield 1, Call of Duty: Infinite Warfare, For Honor, Doom, and Resident Evil resulting in tearing or being forced to move to lower settings; are unable to drive VR experiences by scoring higher than 6.0 on the SteamVR test; and are missing out on the latest display technologies including 160 FreeSync™ monitors, HDR, DisplayPort and HDMI advances, and game streaming in real-time at 4K resolution.

[iii] Select Radeon RX 500 products are VR capable. Check with your PC or system manufacturer to confirm VR capabilities.

[iv] Radeon Chill is compatible with Radeon™ consumer graphics products in supported DirectX®9 and DirectX®11 games for Windows®7/8.1/10. For more details and a whitelist of supported games, see http://www.amd.com/en-us/innovations/software-technologies/radeon-software/gaming/radeon-chill. GD-115

[v] AMD FreeSync™ technology is designed to eliminate stuttering and/or tearing in games and videos by locking a display’s refresh rate to the framerate of the graphics card. Check with your component or system manufacturer for specific capabilities. AMD FreeSync™ technology compatible monitor, AMD Radeon™ Graphics and/or AMD A-series APU compliant with DisplayPort™ Adaptive-Sync required. AMD Catalyst™ 15.2 Beta (or newer) required. Adaptive refresh rates vary by display; check with your monitor manufacturer for specific capabilities. A list of supported hardware and compatible monitors is available at www.amd.com/freesync. GRT-2

[vi] Radeon™ FreeSync 2 does not require HDR capable monitors; driver can set monitor in native mode when FreeSync 2 supported HDR content is detected. Otherwise, HDR content requires that the system be configured with a fully HDR-ready content chain, including: graphics card, graphics driver and application. Video content must be graded in HDR and viewed with an HDR-ready player. Windowed mode content requires operating system support. GD-105

[vii] HEVC acceleration is subject to inclusion/installation of compatible HEVC players. GD-81

[viii] Testing done by AMD Performance Labs March 15 2017 using an Intel Core i7 5960X (@3.0GHz), 16GB DDR4-2666 MHz memory, AMD display driver 17.10, and Windows 10 (64bit). PC manufacturers may vary configurations yielding different results. The following games were tested at 1440p: Battlefield 1 (Ultra Presets, DX12), Overwatch (Ultra Preset, DX11), Resident Evil 7 (Ultra Presets, DX11), DOOM (Ultra Presets, Vulkan), and Hitman (Ultra Presets, DX11). The MSI Radeon™ RX 580 (8GB) scored 69.4, 80.7, 76.4, 77.5 and 66 fps respectively. The Radeon RX 380X scored 46.4, 47.5, 47.1, 52.2, and 42 respectively. All scores in average FPS and are an average of 3 runs with the same settings. Performance may vary based on use of latest drivers. RX-111

[ix] Testing done by AMD Performance Labs March 9 2017 using an Intel Core i7 5960X (@3.0GHz), 16GB DDR4-2666 MHz memory, AMD display driver 17.10 and Windows 10 (64bit). PC manufacturers may vary configurations yielding different results. The following games were tested at 1080p: DOOM (Ultra Presets, Vulkan), Resident Evil 7 (Ultra Presets, DX11), Battlefield 1 (Ultra Presets, DX12), Call of Duty: Infinite Warfare (High Quality, DX11), and Sniper Elite 4 (High Presets, DX12).The RadeonTM RX 570 (4GB) scored 92.4, 102.9, 79.5, 81.6 and 68.5 respectively. The RadeonTM R7 370 (4GB) scored 39.9, 37.6, 42.4, 37.5 and 28.4 respectively. All scores in average FPS and are an average of 3 runs with the same settings. Performance may vary based on use of latest drivers. RX-95

[x] Testing done by AMD Performance Labs March 9 2017 using an Intel Core i7 6700K (@4.0GHz), 2x4GB DDR4-2667 MHz memory, AMD web driver 17.1.1 and Windows 10 (64bit). PC manufacturers may vary configurations yielding different results. The following games were tested at 1080p: Civilization 6 (Medium Presets, DX12), DOOM (Medium Presets, Vulkan), Battlefield 1 (Medium Quality, DX12), Hitman (Medium Presets, DX12), Resident Evil 7 and Overwatch (Epic Settings, DX11). The RadeonTM RX 560 (4GB) scored 64.5, 67.5, 69.8, 62.5, 65.4 and 109.7 respectively. The RadeonTM R7 360 scored 43.5, 35.3, 32.1, 46.2, 47.9 and 74.1 respectively. All scores in average FPS and are an average of 3 runs with the same settings. Performance may vary based on use of latest drivers. RX-97

[xi] Testing done by AMD Performance Labs March 2nd 2017 using an Intel Core i7 6700K (@4.0GHz), 1x8GB DDR4-2667 MHz memory, AMD web driver 17.1.1, Intel Display Driver 20.19.15.4590 and Windows 10 (64bit). PC manufacturers may vary configurations yielding different results. The following games were tested at 1080p: Counter Strike: Global Offensive (Ultra Presets, DX9), DOTA 2 (Best Looking Preset, DX9), Overwatch (Medium Presets, DX11), Rocket League (High Presets, DX9), World of Warships (High Presets, DX9). The RadeonTM RX 550 (2GB) scored 96.5, 84.2, 98.0, 81.5 and 71.2 respectively. The RadeonTM R7 250 scored 59.0, 46.4, 44.4, 56.1 and 43.3 respectively. Intel HD 530 IGP scored 23.8, 23, 18.4, 18.5 and 24.7 respectively. All scores in average FPS and are an average of 3 runs with the same settings. Performance may vary based on use of latest drivers. RX-98

[xii] HDR content requires that the system be configured with a fully HDR-ready content chain, including: graphics card, monitor/TV, graphics driver and application. Video content must be graded in HDR and viewed with an HDR-ready player. Windowed mode content requires operating system support. GD-96

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE