Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Netflix wybiera Microsoft jako partnera dla tańszej usługi z reklamami

Netflix Inc. wybrał Microsoft Corp. jako partnera technologicznego i sprzedażowego dla swojego nowego, wspieranego reklamami abonamentu streamingowego, co jest kluczowym krokiem w jego wysiłkach zmierzających do ponownego ożywienia wzrostu abonentów i przychodów.

Netflix planuje sprzedawać tańszą, wspieraną reklamami alternatywę dla swojego flagowego serwisu streamingowego w czwartym kwartale tego roku. Osoby, które już wykupiły abonament nie zobaczą reklam — te będą przeznaczone dla klientów zapisujących się na nowy niższy pakiet.

Netflix od początku istnienia nie przerywał filmów reklamami, był to jeden z najważniejszych argumentów, by wybrać właśnie tę platformę streamingową. Ale spowalniający wzrost zmusił firmę do poszukiwania nowych sposobów na przyciągnięcie subskrybentów i nowych źródeł przychodów. Firma ogłosiła plany wejścia w biznes reklamowy w kwietniu po zgłoszeniu spadku liczby klientów.

Ponieważ Netflix wyznaczył wąskie ramy czasowe, aby uruchomić usługę, kierownictwo szukało zewnętrznego partnera, który zajmie się sprzedażą i technologią, przynajmniej na początek. Dyrektor operacyjny Greg Peters spotkał się z potencjalnymi kandydatami, takimi jak Alphabet Inc.’s Google i Comcast Corp.

Dzięki wygranej Microsoft stanie się wyłącznym dostawcą i sprzedawcą reklam na Netflixie.

“Microsoft ma udowodnioną zdolność do wspierania wszystkich naszych potrzeb reklamowych, gdy pracujemy wspólnie nad budową nowej oferty wspieranej reklamami” – powiedział Peters w poście na blogu. “Co ważniejsze, Microsoft zaoferował elastyczność, aby wprowadzać innowacje w czasie zarówno po stronie technologii, jak i sprzedaży, a także silne zabezpieczenia prywatności dla naszych użytkowników”.

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE