Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Nanovo wraz z eobuwie.pl otrzymało prestiżową nagrodę Effie Awards w kategorii marketing&business solutions za „sprzedaż online w sklepie offline”.

Podczas tegorocznego Effie Awards po raz pierwszy przyznawano nagrody w kategorii marketing&business solutions. Prestiżową nagrodę – brązowe EFFIE za „sprzedaż online w sklepie offline” otrzymało eobuwie.pl wraz Nanovo. Nagroda została przyznana za wsparcie technologicznie w zakresie integracji oraz komunikacji cyfrowej podczas podróży zakupowej klienta w salonach eobuwie.pl.

 

Najnowocześniejsze w tej części Europy interaktywne salony z butami i dodatkami to wspólne dzieło eobuwia.pl i polskiej technologicznej spółki Nanovo. Projekt ten wyróżniła kapituła prestiżowego konkursu Effie Awards, w kategorii Marketing & Business Solutions.

 

“Ta nagroda stanowi dla całego naszego zespołu potwierdzenie, że obraliśmy słuszną drogę, a do tego dopinguje nas do dalszego dynamicznego rozwoju i wchodzenia w nowe technologiczne obszary związane z doświadczeniem konsumenckim (ang. Customer Experience).” – mówi Piotr Badowski, prezes i założyciel Nanovo.

 

“Jak dokonać efektywnego połączenia potencjału dwóch liderów rynku – sklepu internetowego z fizycznym salonem przy ciągle wirtualnej ofercie? Jak sprawić, by zamówienie w Internecie było dostępne dla klienta w ciągu 3 godzin, a produkt oglądany w danym momencie w sklepie stacjonarnym zamawiać on-line? To wspaniały przykład na połączenie doświadczenia online i offline; na to jak można budować markę i rozwijać biznes w tym samym czasie, przenosząc jeden z wielu sklepów internetowych i jeden z wielu sklepów offlinowych na kolejny poziom marketingu i modelu biznesowego. To też zachęta dla wszystkich do innowacyjnego myślenia marketingowego, które nie musi się ograniczać tylko do dużych firm.” – komentował, zwracając uwagę na nowatorskość koncepcji realizowanych dla eobuwia.pl salonów, Tomasz Lisewski, Global Head of Brand, Communications & Digital and Marketing w Philips oraz Przewodniczący Jury Effie Awards 2018.

 

Nanovo jest technologicznym partnerem eobuwie.pl – wiodącej platformy zajmującej się sprzedażą butów i akcesoriów odzieżowych. W ramach współpracy specjaliści z Nanovo zajmują się projektowaniem i wdrażaniem rozwiązań cyfrowej komunikacji w stacjonarnych sklepach eobuwie.pl Specjaliści z Nanovo odpowiadają za projekt i implementację technologicznych rozwiązań dla sklepów, jak i dla mniejszych formatów sieci czyli wysp zakupowych. Wszystkie znajdują się w prestiżowych galeriach handlowych.

 

Do tegorocznej edycji Effie Awards zgłoszono 193 projekty w 24 kategoriach. Oceniało je ponad stuosobowe jury, którego przewodniczącym był Tomasz Lisewski, Global Head of Brand, Communications & Digital and Marketing w firmie Philips. Podczas Gali przyznano 55 nagród: 13 złotych, 26 srebrnych i 16 brązowych. Konkurs Effie Awards organizowany jest przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

 

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE