Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Nanovo jako pierwsza firma z Polski wyróżniona prestiżową nagrodą Digital Signage Awards, za projekt dla sieci sklepów stacjonarnych marki eobuwie.pl.

Firma Nanovo, lider rynku nowoczesnych form komunikacji cyfrowej dedykowanych do przestrzeni handlowo-usługowych, zwyciężyła w prestiżowym międzynarodowym konkursie Digital Signage Awards. Jury ekspertów komunikacji audiowizualnej nagrodziło projekt Nanovo dla sieci sklepów stacjonarnych marki eobuwie.pl.

 

Firma Nanovo zdobyła pierwsze miejsce w kategorii “Retail, banking and HoReCa” oraz znalazła się w gronie trzech finalistów nagrody Grand Prix jubileuszowej, dziesiątej, edycji Digital Signage Awards.

 

“Sama nominacja do tego najbardziej prestiżowego konkursu branżowego była dla nas zaszczytem. Konkurowaliśmy w najmocniej obsadzonej kategorii, między innymi przez takich gigantów branży jak YCD czy Scala. W innych kategoriach nominowanych było 3-5 projektów, w naszej aż 10. Tym większa opanowała nas radość, kiedy padła nazwa Nanovo. W ciągu dziesięcioletniej historii konkursu nigdy wcześniej nie wygrała polska spółka. Jesteśmy z tego sukcesu bardzo dumni, ponieważ wynosi on na poziom globalny jakość polskiej technologii. Jest ukoronowaniem naszej siedmioletniej historii, ale równocześnie to początek nowego etapu.” – podkreśla Piotr Badowski, CEO i współzałożyciel Nanovo.

 

“Nanovo jest partnerem technologicznym przy wdrażaniu innowacyjnej sieci sprzedaży stacjonarnej eobuwie.pl. Rozwiązania Nanovo wpisują się we wszystkie formaty, które stale zdobywają uznanie naszych Klientów oraz rynku.” – mówi Konrad Jezierski, Dyrektor ds. Retail, eobuwie.pl.

 

Interaktywne ekrany zastępują tradycyjne półki z butami i akcesoriami w sieci sklepów stacjonarnych marki eobuwie.pl, a klient samodzielnie  dokonuje wyboru i realizuje potrzeby zakupowe. Każdy z salonów marki jest wyposażony w kilkadziesiąt stanowisk samoobsługowych oraz ekranów zlokalizowanych w poszczególnych strefach sklepu. Wyświetlane treści w sposób automatyczny można dopasować zarówno do pogody, jak i popularnych fraz wpisywanych w wyszukiwarkę. Dzięki temu eobuwie.pl dostarcza kompletną usługę, która nadaje przestrzeni charakteru.

 

W tym roku przyznano nagrody Digital Signage Awards już po raz dziesiąty. Ich celem jest znalezienie najlepszych, najbardziej kreatywnych oraz najbardziej innowacyjnych projektów z zakresu digital signage z całego świata, w sposób obiektywny i niezależny.

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE