Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Należąca do Grupy AB sieć sklepów z elektroniką Alsen.pl rozwija usługi serwisowe o kolejną markę.

Należąca do Grupy AB sieć sklepów z elektroniką Alsen.pl poza sprzedażą elektroniki, stawia na rozwój serwisu pogwarancyjnego. Alsen poszerza zakres swoich usług o serwis automatycznych odkurzaczy marki Dyson. To, co wyróżnia ich na rynku, to nie tylko szybka wstępna wycena naprawy, ale przede wszystkim szeroki dostęp do części zamiennych oraz roczna gwarancja na usługę.

Wraz z rosnącą sprzedażą sprzętu elektronicznego w Polsce, wśród klientów zwiększa się zainteresowanie usługami serwisowymi. To efekt nie tylko rosnącej świadomości proekologicznej, ale też chęć zaoszczędzenia pieniędzy. Z danych marki Alsen.pl wynika, że w przypadku niektórych kategorii produktowych, w ciągu ostatniego roku zainteresowanie naprawami sprzętu wzrosło o ponad 30%. Analizując obecną sytuację na rynku, sieć sklepów zdecydowała się rozszerzyć swoją ofertę serwisową w kategorii automatycznych odkurzaczy o urządzenia marki Dyson i rozpocząć współpracę z kolejnymi resellerami z całej Polski.

 

W Alsen.pl od samego początku nie tylko sprzedajemy elektronikę, ale też naprawiamy sprzęt. Dzięki temu, że jesteśmy częścią polskiej Grupy AB mamy doświadczony i profesjonalnie wyszkolony zespół serwisantów i to, co ważne w obecnych czasach – łatwy i szeroki dostęp do części zamiennych. Jesteśmy przekonani, że nowi partnerzy, którzy zdecydują się skorzystać z naszych usług, pozostaną z nami na dłużej – zapewnia Jan Zdebel prezes sieci sklepów Alsen.pl

 

Serwis Alsena, który zajmuje się też profesjonalnym serwisem komputerów, laptopów oraz smartfonów posiada w sumie 400 punktów stacjonarnych, w których można serwisować sprzęt. Popularność tego typu usług z pewnością będzie wzrastać. Ceny nowych urządzeń są coraz wyższe. Głównie z powodu zastosowania w tych urządzeniach zaawansowanej technologii, rosnących cen produkcji i transportu. Producenci starają się też sprostać oczekiwaniom klientów i administracji publicznej, która oczekuje wydłużenia cyklu życia produktów. Niektórzy producenci przymierzają się do umożliwienia użytkownikom samodzielnej naprawy sprzętu elektronicznego w przypadku nieskomplikowanych awarii.

Więcej informacji o usłudze serwisowania można znaleźć na stronie Alsen.pl lub w serwisie ABOnline.pl.

 

HP wprowadza nowy program partnerski HP Amplify Impact, oparty na zrównoważonym rozwoju.

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE