Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Muzyka dystrybuowana w modelu subskrypcyjnym to biznes, który rośnie – i to szybko. W 2019 roku streaming muzyki urósł globalnie o 32% względem poprzedniego roku.

Według nowego raportu Counterpoint Research liczba subskrypcji usług przesyłania strumieniowego muzyki wzrosła w 2019 r. w porównaniu do 2018 r. Spotify utrzymało pierwsze miejsce na tym rynku ale rosną także i inne popularne platformy, takie jak Apple Music.

Według Counterpoint Research rynek strumieniowania muzyki w 2019 roku wzrósł o 32% rok do roku. W nowym raporcie stwierdzono również, że 5 najlepszych marek w tej przestrzeni to Spotify, Apple Music, Amazon Music, Tencent Music i YouTube Music. Wszystkie te serwisy rosły, a pod koniec roku ich udziały w rynku wynosiły, odpowiednio: 35%, 19%, 15%, 11% i 6% (pod względem liczby subskrypcji).

Counterpoint Research przypisuje sukces tych usług ich zdolności do przekształcania rejestrujących się za darmo użytkowników w płatnych subskrybentów. Na przykład wykorzystują zachętę do usuwania reklam lub innych utrudnień podczas (darmowego przecież) odtwarzania, co wydaje się bardzo skuteczne. Nietrudno jest to zrozumieć chociażby przy odtwarzaniu losowym w Spotify – często aplikacja podrzuca nam utwory, które już wcześniej wielokrotnie pomijaliśmy. To oczywiste, że algorytm szwedzkiego serwisu mógłby bez problemu uznać, że jeśli jakiś utwór pominęliśmy już kilka razy, to może po prostu nie trafiać w nasze gusta. Nie, zamiast tego będziemy go słyszeć regularnie, bo tak szybciej zużyjemy ograniczoną liczbę pominięć w ciągu godziny. Na szczęście jest jeszcze płatne premium, w który pomijać możemy ile razy chcemy.

Takie taktyki pomogły rynkowi zgromadzić w sumie 358 milionów subskrypcji w roku 2019. Jednak Counterpoint przewiduje również, że liczba ta wzrośnie o co najmniej 92 miliony w całym roku 2020. Oznaczałoby to wzrost o około 25%. Trudno jednak przewidzieć cokolwiek w 2020 roku, w związku z panującą epidemią.

https://itreseller.com.pl/itrnewgrupa-kapitalowa-veracomp-rozszerza-zasieg-swojej-dzialalnosci-o-jeden-z-kluczowych-rynkow-w-regionie-cee-veracomp-lider-dystrybucji-z-wartoscia-dodana-vad-nowym-dystrybutor-rozwiazan-it-na-weg/

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE