Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

MSI oczekuje dalszego stabilnego wzrostu w 2020 roku. Producent zyskuje na zwiększonym zainteresowaniu gamingiem oraz tworzeniem treści.

Zdaniem prezesa firmy Josepha Hsu, MSI jest optymistycznie nastawione do wyników finansowych za drugi kwartał i oczekuje stabilnej działalności do końca 2020 roku. 

 

Hsu powiedział, że dzięki solidnym dostawom notebooków do gier, monitorów, notebooków dla twórców, płyt głównych i kart graficznych MSI osiągnęło ponadprzeciętną sprzedaż. Prezes tajwańskiej firmy zauważył, że przychody MSI utrzymywały wysoki poziom zarówno w kwietniu, jak i w maju. Szacuje się, że czerwiec w wykonaniu “tajwańskiego smoka” będzie przynajmniej tak samo dobry.

 

Hsu stwierdził, że ponieważ Intel rozpoczyna masową wysyłkę procesorów stacjonarnych Comet Lake-S nowej generacji i chipsetów Z490, a AMD i Nvidia wprowadzają swoje nowe układy graficzne w drugiej połowie roku, ​​popyt na produkty IT będzie nadal wzrastał w trzecim kwartale. Jak podał Joseph Hsh, MSI rozbuduje również swoje działania R&D w dziedzinie gier i AIoT, aby utrzymać swoją konkurencyjność i tempo wzrostu, i obecnie nie planuje przejęć.

 

Przychody MSI w pierwszym kwartale spadły o 11%, ale zarówno marża brutto, jak i marża zysku operacyjnego wzrosły, a zysk netto spadł tylko o 4% rok do roku. Wraz ze wzrostem zapotrzebowania na notebooki do gier i dla twórców treści cyfrowych, a także na wysokiej klasy komputery stacjonarne i płyty główne, oczekuje się, że sprzedaż MSI wzrośnie o ponad 20%. Obecnie notebooki odpowiadają za 35–36% ogólnych przychodów MSI, a modele gamingowe stanowią około 80% kwoty, a modele serii kreatywnej około 20%.

 

Hsu zauważył, że około 25% przychodów pochodzi łącznie z płyt głównych i monitorów do gier, a 26–27% z kart graficznych. Pod względem proporcji przychodów podzielonych według regionu 35–40% pochodzi z Europy, 20–25% z Ameryki Północnej, a 35–40% z Azji.

 

https://itreseller.com.pl/itrnewintel-lakefield-oficjalnie-najciekawsze-konstrukcyjnie-procesory-x86-w-tym-roku-hybrydowa-budowa-warstwowa-technologia-foveros-3d-uklady-te-znajda-zastosowanie-w-lekkich-mobilnych-komputerach-2/

 

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE