Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Motorola i drużyna koszykarska Brooklyn Nets w przeddzień rozpoczęcia sezonu zasadniczego ligi NBA 2020/21 ogłosiły niezwykłe partnerstwo.

Motorola i drużyna koszykarska Brooklyn Nets nawiązały współpracę łączącą obie słynne na świecie marki w przeddzień rozpoczęcia sezonu zasadniczego NBA 2020/21. Charakterystyczne logo Motoroli – tzw. batwing – zostanie naszyte na przednim lewym barku wszystkich koszulek Netsów. Poniżej prezentujemy zdjęcia nowej naszywki oraz jej emocjonującą prezentację wideo z legendarnym Kevinem Durantem w roli głównej.

 

Motorola zostanie nie tylko partnerem prezentowanym na oficjalnej koszulce Netsów, ale jej logo pojawi się także w wyeksponowanym miejscu na dole koszulki treningowej, co jest nowością wśród drużyn NBA.

 

„Poszukując nowego partnera do wyróżnienia na koszulkach, chcieliśmy znaleźć firmę bliską nam kulturowo” — powiedział John Abbamondi, dyrektor generalny BSE Global. „Taką bliskość znaleźliśmy w Motoroli. Obie nasze firmy wprowadziły w ostatnim roku sporo nowości. Motorola dała nowe życie słynnemu modelowi razr, a drużyna Netsów zyskała skład, z którym fani wiążą zupełnie nowe oczekiwania. Cieszymy się ze współpracy z Motorolą i możliwości zaprezentowania naszym zagorzałym kibicom najświeższych innowacji tej marki”.

 

„Motorolę i Brooklyn Nets łączy duch innowacyjności oraz pasja do zwyciężania, która stanowi siłę napędową sukcesu” — powiedział Rudi Kalil, wiceprezes i dyrektor generalny regionu Ameryki Północnej w Motoroli. „Jesteśmy zaszczyceni, widząc, jak naszą słynną markę i wartości reprezentuje tak utalentowana i pracowita drużyna. Będziemy kibicować naszym zawodnikom wraz z fanami z Brooklynu i całego świata oraz umacniać więzi z widzami meczów NBA za pośrednictwem naszej różnorodnej oferty smartfonów”.

 

Branding Motoroli będzie również stałym elementem boiska Netsów, a partnerstwo będzie można promować w skali światowej w ramach Międzynarodowego Programu Marketingu Drużyn NBA. Motorola będzie też oficjalnym partnerem dostarczającym smartfony drużynie Brooklyn Nets, co przyczyni się do jeszcze większej popularyzacji cenionego modelu razr.

 

         

 

Partnerstwo w dobrym celu

Wyjątkowym aspektem partnerstwa Motoroli i Netsów będzie współpraca nad realizacją programów edukacyjnych w dziedzinie nauk ścisłych wśród ubogiej młodzieży Brooklynu, a także przekazanie przez Motorolę smartfonów ułatwiających wirtualną naukę bezdomnym uczniom — a jest ich w systemie szkół publicznych miasta Nowego Jorku ponad 100 000. Członkowie zarządu Motoroli będą uczestniczyć w serii prelekcji przygotowanej przez lokalną organizację, która ma na celu zachęcanie uczniów do rozważenia kariery w sektorach związanych z naukami ścisłymi.

 

https://itreseller.com.pl/itrnewhuawei-wspiera-przedsiebiorcze-kobiety-i-walke-z-wykluczeniami-rusza-xii-edycja-konkursu-bizneswoman-roku/

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE