Ministerstwo Cyfryzacji ogłosiło przetarg dla agencji reklamowych

Promocja treści i sprawna komunikacja nt. prowadzonych działań to dziś istotne elementy działań, nie tylko dla biznesu prywatnego, ale tez dla instytucji państwa. Wie o tym Ministerstwo Cyfryzacji, które poszukuje agencji reklamowych, które zrealizują kampanie internetowe dla resortu. 

Ministerstwo Cyfryzacji ogłosiło przetarg na obsługę kampanii internetowej. Ma ona dotyczyć rozwoju kompetencji cyfrowych i cyfryzacji i będzie realizowana w całym 2025 roku. Maksymalny budżet kampanii nie jest mały, wynosi bowiem 2 mln zł.

Jak podaje Ministerstwo: „Wybrana agencja będzie odpowiedzialna za zakup i obsługę emisji materiałów kampanijnych, które przygotuje Biuro Komunikacji Ministerstwa Cyfryzacji. Możliwe będzie również zlecanie dodatkowych materiałów reklamowych.”

Oferty można składać do godziny 11:00, 3 września. Przetarg ma charakter otwarty. Szczegóły oraz dokumentacja są dostępne na stronie internetowej Zamawiającego.