Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Microsoft opublikował wyniki raportu Work Trend Index podkreślające ciężar doświadczeń pracowników pierwszego kontaktu

Microsoft udostępnił dzisiaj raport Work Trend Index dotyczący pracowników pierwszego kontaktu, który zawiera spostrzeżenia i wskazówki dla liderów biznesowych. Raport uwzględnia globalne badanie przeprowadzone w październiku i listopadzie ubiegłego roku, wśród 9 600 pracowników pierwszego kontaktu w 8 krajach i 8 branżach, którzy nie mają możliwości pracy zdalnej.

Na całym świecie nikt nie udźwignął ciężaru ostatnich dwóch lat lepiej, niż 2 miliardy pracowników pierwszego kontaktu, którzy reprezentują 80% globalnego zatrudnienia. Ich praca jest paliwem, które napędza świat. Jednakże, dotychczas pracownicy pierwszego kontaktu nie mieli szansy korzystać z możliwości technologii. Tak jak pandemia była katalizatorem, który spowodował szybką transformację cyfrową dla pracowników informacyjnych, tak raport sugeruje, że znajdujemy się w podobnym punkcie zwrotnym dla pracowników pierwszego kontaktu. Dane wskazują na wyzwanie, przed którym stoi dziś niemal każda firma: jak zrównoważyć dobre samopoczucie i rozwój pracowników z wynikami biznesowymi?

Zachęcamy do zapoznania się z dodatkowymi materiałami.

 

Kluczowe wnioski z badania:

  • Kultura troski jest nową walutą pracowników pierwszego kontaktu
  • 76% pracowników czuje się związanych ze sobą nawzajem, jednak 62% twierdzi, że ich firma nie traktuje kultury organizacyjnej jako priorytetu
  • 51% osób na niedecyzyjnych stanowiskach pierwszego kontaktu nie czuje się docenianych w pracy.
  • Pracownicy pierwszego kontaktu znajdują się w punkcie zwrotnym
  • Średnio 58% osób uważa, że ich stres pozostanie na tym samym poziomie lub pogorszy się w 2022 roku
  • W obliczu wielkich zmian, pracownicy pierwszego kontaktu jako główne powody rozważania zmiany pracy podają lepsze wynagrodzenie, równowagę między życiem zawodowym a prywatnym, benefity pracownicze i elastyczność. Z danych LinkedIn wynika, że spośród 8 badanych branż, w 7 zatrudnienie przekroczyło poziom sprzed pandemii.
  • Optymizm związany z technologiami jest wysoki, ale zawiera lukę w szkoleniach dotyczących rozwiązań technicznych.
  • Narzędzia techniczne znalazły się na trzecim miejscu na liście czynników, które mogłyby pomóc zmniejszyć stres pracowników pierwszego kontaktu, zaraz po wynagrodzeniu i liczbie płatnych dni urlopowych, a tuż przed korzyściami socjalnymi
  • 63% osób jest podekscytowanych możliwościami zatrudnienia, jakie stwarza technologia
  • 46% osób obawia się utraty pracy, jeśli nie dostosuje się do nowych technologii, a 55% osób musiało nauczyć się nowych technologii bez formalnego szkolenia
  • Nasze dane telemetryczne wykazały, że między marcem 2020 r. a listopadem 2021 roku miesięczne wykorzystanie Microsoft Teams na „pierwszej linii frontu” wzrosło o 400%.

 

Choć nie jest to jedyne rozwiązanie, dane ujawniają, że technologia może pomóc w zniwelowaniu luki komunikacyjnej, kulturowej i szkoleniowej, przed którą stoją pracownicy pierwszego kontaktu.

 

Dzisiaj, Microsoft ogłasza innowacje technologiczne, które mają w tym pomóc:

  • Aplikacja Microsoft Teams Walkie Talkie będzie teraz dostępna na urządzeniach Zebra, Crosscall i urządzeniach Nokia firmy HMD Global, dzięki czemu niezależnie od tego, po jakie urządzenie pracownicy sięgną, mają w zasięgu ręki zaawansowaną technologicznie krótkofalówkę typu push-to-talk (naciśnij i mów).
  • Dostępność wirtualnych wizyt w Teams zapewnia aktualizowane w czasie rzeczywistym informacje o czasie oczekiwania, niewykorzystanych wizytach i opóźnieniach personelu, aby zapewnić przejrzyste i bezstresowe doświadczenie klientom i pacjentom.
  • Rozwiązanie Microsoft Cloud for Retail, które będzie ogólnie dostępne w przyszłym miesiącu, zapewnia kompletny pakiet funkcji przeznaczonych dla handlu detalicznego w ramach portfolio Microsoft Cloud oraz rozwiązań partnerskich.
  • Aplikacja Viva Connections w Microsoft Teams integruje się ze strategicznymi partnerami, takimi jak Workday i Expressive, ułatwiając dostęp do ważnych zasobów i sprawia, że informacje, takie jak lista płac i zasoby kadrowe znajdują się w jednym miejscu.
  • Aktualizacje aplikacji Viva Learning umożliwiają pracownikom pierwszego kontaktu odkrywanie, udostępnianie i śledzenie treści szkoleniowych bezpośrednio z poziomu Microsoft Teams, ułatwiając wszystkim pracownikom firmy bycie na bieżąco z najnowszymi szkoleniami.

 

 

International Data Corporation (IDC) drugi rok z rzędu, zajęła pierwsze miejsce w kategorii Analityczna Firma Roku 2021.

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

3,272FaniLubię
8,021ObserwującyObserwuj
1,060SubskrybującySubskrybuj

POLECANE

Lenovo rozdało motocykle Ducati Monster! Wyścigowy finał konkursu „Forza Ducati! Forza Lenovo!”

Rozpoczęty wiosną ubiegłego roku konkurs „Forza Ducati!Forza Lenovo!” zakończył się i czas na przekazanie zwycięzcom nagród. A te są imponujące: 15 motocykli Ducati Monster...

NOWE WYDANIE

NAJNOWSZE