Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Microsoft nawiązał strategiczną współpracę z AmRest, jedna z wiodących spółek gastronomicznych w Europie, właściciel między innymi sieci KFC, Pizza Hut, Starbucks i Burger King.

AmRest, jedna z wiodących, notowanych publicznie spółek gastronomicznych w Europie z rozmachem realizuje strategię cyfrowej transformacji w oparciu o technologie. Na partnera strategicznego firma wybrała Microsoft, dostawcę platformy technologicznej oraz szerokiego portfolio rozwiązań partnerów Microsoft. AmRest i Microsoft zawarły porozumienie o współpracy na polu wykorzystania technologii do realizacji strategii wzrostu biznesu klienta, w tym szczególnie rozwiązań Cloud, AI i Business Intelligence oraz wspierających produktywność zespołów.

 

 

AmRest jest jednym z liderów w branży gastronomicznej w Europie. Spółka posiada ponad 2100 lokali w segmencie restauracji szybkiej obsługi (Quick Service Restaurants) i restauracji z obsługą kelnerską (Casual Dining Restaurants) w 26 krajach. Do zarządzanych przez firmę marek należą: KFC, Pizza Hut, Starbucks i Burger King. AmRest jest także właścicielem marki La Tagliatella, sieci burgerów Bacoa, konceptu premium Sushi Shop oraz dwóch chińskich formatów: Blue Frog i KABB. AmRest aktywnie działa również w obszarze cyfryzacji branży gastronomicznej. W Polsce firma zarządza jednym z najpopularniejszych serwisów do zamawiania jedzenia – PizzaPortal.pl. Ponadto, od 2018 r. AmRest jest udziałowcem w Glovo, czołowej hiszpańskiej platformie do zamówień online.

 

„W AmRest nie tylko zarządzamy globalnymi i lokalnymi markami restauracyjnymi, odwiedzanymi przez miliony klientów. AmRest to centrum wiedzy i kompetencji o tym jak tworzyć i rozwijać biznes restauracyjny w oparciu o wiele marek i wiele rynków geograficznych jednocześnie. Naszą tożsamość tworzy kultura wyrażona w przekonaniu, że „Wszystko Jest Możliwe”. Wybierając partnera technologicznego na drodze cyfrowej transformacji szukaliśmy podobnego podejścia” – mówi Adam Sawicki, Członek Zarządu ds. Cyfryzacji w AmRest.

 

Na pierwszym etapie współpracy pomiędzy firmami, AmRest wdraża globalny system Business Intelligence na platformie Microsoft Azure. Rozwiązanie oparte o Azure Data Lake, Azure SQL Data Warehouse, Azure Analysis Services i Power BI umożliwia pozyskiwanie istotnych informacji z danych posiadanych
w organizacji i wykorzystywanie ich do codziennego podejmowania trafniejszych decyzji biznesowych.

 

„W AmRest funkcjonujemy na styku świata fizycznego i cyfrowego. Zmierzamy do modelu restauracji bez papieru. Eksplorujemy cyfrowe kanały dotarcia do klientów. Nasza platforma PizzaPortal.pl i zamówienia online z prowadzonych restauracji już dzisiaj stawiają nas w gronie liderów tego segmentu.   Microsoft jest dla nas nie tylko dostawcą takich rozwiązań, ale partnerem, który pomaga nam w podejmowaniu decyzji technologicznych, które przekładają się wprost na realizację naszych celów strategicznych” – wyjaśnia Adam Sawicki.

 

Równolegle AmRest rozszerza wykorzystanie w firmie aplikacji i usług Office 365, w tym w szczególności aplikacji Teams, która umożliwia sprawną i wygodną współpracę i komunikację w rozproszonym między oddziałami firmy środowisku.

 

„Jestem dumny, że AmRest, lider biznesu w Polsce i regionie, realizujący swoje aspiracje wzrostu na rynkach zachodnich oraz w Chinach zdecydował się pokonać drogę cyfrowej transformacji w partnerstwie z nami” – powiedział Mark Loughran, Dyrektor Generalny polskiego oddziału Microsoft. „Cyfrowa transformacja to więcej niż wykorzystanie technologii na rzecz poprawy efektywności organizacji i jej rozwoju. To złożony proces, który wymaga zaufania i partnerskiej współpracy obu stron oraz długofalowego spojrzenia. Dlatego konieczne jest zrozumienie wizji transformacji klienta i jego specyficznych potrzeb – branży, w której działa i jej dynamiki, strategii całego biznesu i kultury organizacji oraz jej gotowości na zmianę.”

 

Obie firmy będą również podejmować wspólne działania w obszarze wymiany wiedzy i inspiracji, a także tworzenia wspólnych inicjatyw partnerskich.