Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Meta przekierowuje członków zespołu Responsible AI do innych grup 

Firma podała w sobotę, że Meta Platforms rozmieszcza członków swojego zespołu ds. odpowiedzialnej sztucznej inteligencji wśród innych grup w firmie, gdzie będą oni nadal pracować nad zapobieganiem szkodom związanym ze sztuczną inteligencją. 

W październiku gigant mediów społecznościowych zaczął wdrażać narzędzia generatywnej sztucznej inteligencji (AI), które mogą tworzyć treści takie jak obrazy tła i odmiany tekstu pisanego dla wszystkich reklamodawców. Portfolio produktów AI firmy Meta obejmuje model językowy „Llama 2” oraz chatbot AI o nazwie Meta AI, który może generować odpowiedzi tekstowe i fotorealistyczne obrazy.

Rzecznik Meta poinformował w przesłanym e-mailem oświadczeniu, że firma zamierza przybliżyć pracownikom rozwój podstawowych produktów i technologii.

Część członków przejdzie do infrastruktury AI. „Nadal traktujemy priorytetowo i inwestujemy w bezpieczny i odpowiedzialny rozwój sztucznej inteligencji, a te zmiany pozwolą nam lepiej skalować, aby sprostać naszym przyszłym potrzebom” – powiedział rzecznik.

Większość członków zespołu odpowiedzialnego za sztuczną inteligencję przejdzie na generatywną sztuczną inteligencję „i będzie nadal wspierać odpowiednie wysiłki między Meta na rzecz odpowiedzialnego rozwoju i wykorzystania sztucznej inteligencji” – czytamy w oświadczeniu.

„The information” jako pierwszy poinformowały o tym posunięciu.

Przychody Comarchu spadły o 3,8% r/r — powodem gorsza sprzedaż na rynkach zagranicznych