Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

LinkedIn ujawnia, że subskrypcje premium przynoszą 1,7 miliarda dolarów

LinkedIn po raz pierwszy ujawnił wyniki sprzedażowe swojej działalności subskrypcyjnej premium. Firma osiągnęła 1,7 miliarda dolarów przychodów w 2023 roku.

LinkedIn, sieć społecznościowa skierowana do profesjonalistów biznesowych, nie ujawniła swoich pełnych wyników finansowych od czasu przejęcia przez Microsoft w 2016 roku. Firma przekazała jednak wcześniej, że zarobiła 15 miliardów dolarów w roku podatkowym 2023, z czego 7 miliardów dolarów pochodziło z oprogramowania, które sprzedaje rekruterom korporacyjnym.

Jednak w ciągu ostatniego roku LinkedIn pracował nad rozszerzeniem swojej działalności w zakresie subskrypcji premium, z której korzystają osoby poszukujące pracy i inni indywidualni użytkownicy.

Główną częścią tych wysiłków było dodanie w zeszłym roku funkcji sztucznej inteligencji, takich jak możliwość skanowania ofert pracy i, w oparciu o CV osoby poszukującej pracy, automatycznego określania, czy osoba ta może być dobrym kandydatem. System sztucznej inteligencji może również pomóc osobom poszukującym pracy dostosować swój profil LinkedIn, aby był bardziej atrakcyjny dla rekruterów.

W wywiadzie Dan Shapero, dyrektor operacyjny LinkedIn, powiedział, że liczba subskrybentów premium LinkedIn wzrosła o 25% w 2023 roku, choć firma nie podała dokładnej liczby. Shapero dodał, że wczesne dane LinkedIn pokazują, iż 70% subskrybentów z dostępem do nowych narzędzi AI wypróbowało je, a 90% z nich uznało je za przydatne.

Były inżynier Google’a oskarżony o kradzież tajemnic sztucznej inteligencji, które miał przekazać chińskim firmom