Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

LinkedIn testuje subskrypcję Premium Company Page z tworzeniem treści wspomaganym przez sztuczną inteligencję

LinkedIn – platforma społecznościowa skierowana do świata pracy – po cichu zaczęła testować kolejny sposób na zwiększenie swoich przychodów, tym razem dzięki nowej usłudze dla małych i średnich firm.

Portal TechCrunch dowiedział się i potwierdził, że firma pracuje nad nową subskrypcją LinkedIn Premium Company Page. Ta ma być oczywiście płatna, ale nie da się ukryć, że cena nie jest mała. Miesięczna subskrypcja miałaby kosztować 99 USD. To wydatek rzędu 839,88 USD w przypadku zapłaty za cały rok. Plan obejmowałby tworzenie wpisów za pomocą AI, a także nowe narzędzia do zwiększania liczby obserwujących.

Przy tak wielu zmianach zachodzących na innych platformach społecznościowych i wyszukiwarkach – gdzie reklamy i inne algorytmy dyktują to, co użytkownicy odkrywają, i gdzie dezinformacja szaleje – LinkedIn stara się wyrzeźbić bezpieczniejszą przestrzeń, miejsce, w którym można mieć profil społecznościowy dla profesjonalistów i prosumentów.

„Zawsze badamy nowe sposoby, aby poprawić doświadczenia naszych klientów i pomóc im w osiągnięciu ich celów biznesowych. Obecnie testujemy nową ofertę dla małych i średnich klientów biznesowych o nazwie Premium Company Page, która ma pomóc im przyciągnąć klientów, zbudować wiarygodność i wyróżnić się wśród odbiorców. Z niecierpliwością czekamy na udostępnienie więcej informacji wkrótce”, powiedziała Suzi Owens, starszy dyrektor ds. komunikacji w LinkedIn, w oświadczeniu.

Wśród nowych funkcji ma się znaleźć możliwość zaproszenia gości do śledzenia strony bez względu na ich połączenie z firmą. Administratorzy będą mogli także tworzyć przyciski „wezwania do działania” zawierające dane kontaktowe lub dane witryny wyświetlane w widocznym miejscu u góry strony. Dzięki subskrypcji premium strona może otrzymać złotą odznakę. No i w końcu pomoc AI w tworzeniu wpisów, co nie jest niczym zaskakującym, bowiem Microsoft (do którego LinkedIn należy) od dłuższego czasu współpracuje z OpenAI. Niestety na ten moment platforma nie ujawniła szczegółów tej funkcji.

Usługi Premium to bardzo duży biznes dla LinkedIna, który w marcu ogłosił, że subskrypcje użytkowników Premium wzrosły o 25% rok do roku do 1,7 mld USD w 2023 roku. Ogólnie rzecz biorąc, firma zarobiła w 2023 r. 15 miliardów dolarów, z czego 7 miliardów dolarów stanowiła działalność rekrutacyjna.

LinkedIn idzie w ślady… TikToka?