Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

LG zaprezentuje wyjątkową i fascynującą ekspozycję OLED „S.F_Senses of the Future” podczas targów Milano Design Week.

Podczas największej na świecie imprezy poświęconej wzornictwu, targów Milano Design Week 2017, firma LG zaprezentuje ogromną instalację artystyczną. Ekspozycja „S.F_Senses of the Future”, która 3 kwietnia zostanie udostępniona w centrum wystawowym Superstudio Piu, uświetni debiut firmy LG na targach Milano Design Week (4-9 kwietnia) i podkreśli charakterystyczne już dla marki LG powiązanie z wzornictwem i innowacjami. W ten sposób, firma LG Electronics zamierza uczcić swoje 70-lecie.

 

By stworzyć ten wyjątkowy projekt, firma LG nawiązała współpracę ze światowej sławy projektantem Tokujinem Yoshioką, znanym z nowatorskich, eksperymentalnych technik, dzięki którym jest w stanie odzwierciedlić piękno natury oraz złożoność ludzkich zmysłów. Firma LG pracując nad innowacyjnymi technologiami i wzornictwem, kieruje się przekonaniem, iż prace muszą koncentrować się na ludzkich doznaniach. Tylko w ten sposób można zrealizować wizję przyszłości pełnej pobudzających wyobraźnię wrażeń. Wykorzystująca światło oraz przedmioty codziennego użytku wystawa „S.F_Senses of the Future” ma odzwierciedlić optymistyczne nastawienie twórców (firmy LG oraz projektanta Tokuji Yoshioki) do przyszłości ludzkości oraz zachwycić uczestników targów.

 

 

W dzieciństwie beztrosko snuliśmy marzenia o przyszłości i naszym przeznaczeniu. Wystawa „S.F_Senses of the Future”, poprzez nawiązanie do fantastyki naukowej, techniki, kosmosu oraz życia, odzwierciedla ten optymistyczny sposób myślenia, podkreślając najnowsze osiągnięcia firmy LG w dziedzinie technologii” objaśnia Tokujin Yoshioka. „Instalacja jest poetyckim fenomenem, który można opisać wyłącznie jako arras utkany ze światła – przenosi nas w prawdziwie futurystyczny wymiar wykraczający poza zasięg naszych zmysłów”.

 

 

Współpraca z tak znanym projektantem, jakim jest Tokujin Yoshioka oraz uczestnictwo w największym na świecie festiwalu wzornictwa to dla nas prawdziwa przyjemność” powiedział Noh Chang-ho wiceprezes oraz szef działu Corporate Design firmy LG Electronics. „Połączenie najnowocześniejszych technologii LG oraz projektów, które tworzy Tokujin Yoshioka, w idealny sposób odzwierciedla filozofię wzornictwa LG. Koncentrujemy się na potrzebach użytkowników i robimy wszystko, by spełniać obietnicę wprowadzania innowacji dla lepszego życia. Mamy nadzieję, że ekspozycja „S.F_Senses of the Future” dostarczy gościom targów niezapomnianych wrażeń”.

 

Świętując swoje 70-lecie LG wdraża wzornictwo skoncentrowane na doznaniach użytkowników. Priorytetowym celem firmy są jeszcze silniejsze niż dotychczas dążenia do poprawiania jakości życia konsumentów – ustanawianie nowych standardów innowacji oraz dostarczanie zoptymalizowanych rozwiązań.

 

Przedpremierowy pokaz prasowy ekspozycji „S.F_Senses of the Future” mediów się 3 kwietnia w godzinach 15:00-18:30. W dniach 4-9 kwietnia ekspozycja będzie otwarta dla szerokiej publiczności na targach.