Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

“Lepszy dom do pracy” – Wirtualne spotkania, zdalna współpraca, elastyczne godziny pracy – “nowa normalność” zmieniła sposób, w jaki pracujemy. Sprawdź nowe funkcje w G Suite, które ułatwią pracę z domu.

Wirtualne spotkania, zdalna współpraca, elastyczne godziny pracy – “nowa normalność” zmieniła sposób, w jaki pracujemy i staje się jasne, że niektóre z tych zmian zostaną z nami na stałe. Pracodawcy i pracownicy chcą wykonywać swoje zadania w sposób mniej sztywny niż dotychczas, a to wymaga wdrożenia odpowiedniej technologii, dlatego przedstawiamy nowe funkcje G Suite, które ułatwiają pracę z domu. 

 

Elastyczność to nie jedyna rzecz, której chcą pracownicy. Praca zdalna znacznie zwiększyła wyzwania, jakie napotykamy zarówno w życiu zawodowym, jak i osobistym. Zaczynamy czuć, że jesteśmy przeciążeni zbyt dużą ilością informacji, zbyt wieloma zadaniami i musimy używać zbyt wielu różnych narzędzi. Potrzebujemy zatem dobrze znanego już rozwiązania, które będzie proste, zintegrowane i intuicyjne. Dlatego dziś wprowadzamy “lepszy dom do pracy”. Od dzisiaj pakiet G Suite w sposób inteligentny będzie łączył kontakty, treści i zadania, aby zaoszczędzić czas i nakład pracy. Integrujemy podstawowe funkcje takie jak rozmowy wideo, czat, pocztę elektroniczną, pliki i zadania. Dzięki temu użytkownicy będą jeszcze łatwiej mogli zarządzać swoimi zadaniami z każdego miejsca na świecie.

 

Łączymy ludzi i zadania

Analizując, jak możemy lepiej połączyć trzy główne filary komunikacji: e-mail, czat i wideo, rozpoczęliśmy zmiany tam, gdzie większość z nas zaczyna dzień pracy: w skrzynce odbiorczej. Aby łatwo dołączyć do spotkań wideo, wprowadziliśmy Google Meet do Gmaila za darmo dla wszystkich w przeglądarce oraz w aplikacji mobilnej na Androida i iOS. W zeszłym miesiącu w Gmailu w przeglądarce udostępniliśmy Google Chat, aby pomóc użytkownikom komunikować się bardziej płynnie, bez konieczności przełączania się między zakładkami. Wkrótce Chat dołączy także do Gmaila na Androida i iOS, co jeszcze bardziej ułatwi pracę z każdego miejsca.

 

 

Rozbudowujemy również funkcje współpracy w pokojach w Google Chat, dodając opcję współdzielonych plików i zadań, dzięki czemu pokoje stają się jeszcze lepszym rozwiązaniem wspierającym realizację długoterminowych projektów. Szybki dostęp do współdzielonego czatu, ważnych dokumentów i rzeczy do zrobienia w jednym miejscu umożliwia łatwiejszą komunikację ze wszystkimi osobami w zespole. Ponadto Google Chat pozwala na tworzenie pokojów, w skład których mogą wchodzić osoby spoza firmy, takie jak podwykonawcy czy konsultanci, dzięki czemu grupa może łączyć nie tylko osoby z różnych działów wewnątrz jednej firmy, ale także z wielu różnych  organizacji i przedsiębiorstw.

 

 

Aby pokoje były jeszcze bardziej przydatne, wzbogaciliśmy je o możliwość współpracy w czasie rzeczywistym – teraz można współredagować dokumenty Google bez opuszczania Gmaila, jednocześnie omawiając na bieżąco zmiany za pośrednictwem czatu lub przypisując zadania konkretnym osobom w zespole. Ta nowa funkcja ułatwia również dostęp do ulubionych aplikacji innych firm, takich jak DocuSign, Salesforce i Trello, dzięki czemu użytkownicy mogą otrzymywać aktualizacje i podejmować działania w ramach każdej rozmowy, niezależnie czy odbywa się ona na Gmailu, Czacie czy w pokojach.

 

 

 

Wspólnie ulepszamy narzędzia

Konieczność przełączania się pomiędzy aplikacjami może stanowić utrudnienie w pracy. Dlatego kolejnym nowym udogodnieniem w G Suite jest możliwość szybkiego dołączenia do rozmowy wideo z czatu, przesyłania dalej wiadomości na czacie do swojej skrzynki odbiorczej czy możliwość utworzenia zadania z wiadomości czatu. Wiadomości w Google Chat można teraz również przeszukiwać za pomocą wbudowanej w Gmail wyszukiwarki, dzięki czemu łatwiej jest znaleźć wszystko w jednym miejscu.

 

 

 

Wprowadziliśmy także kilka narzędzi, które pomogą użytkownikom ustalać priorytety. Teraz użytkownicy mogą:

 

  • Przypiąć najważniejsze pokoje, aby łatwiej je znajdować i mieć do nich szybszy dostęp
  • Ustawić swoją dostępność na “Nie przeszkadzać”.
  • Ustawić informacje o statusie, takie jak np. “Poza biurem”.

 

Aby wypróbować nowe, zintegowane usługi w G Suite, należy zapisać się tutaj. W ciągu następnych tygodni będziemy zwiększać dostępność dla większej liczby klientów.

 

Ulepszone funkcje bezpieczeństwa w Google Meet i Google Chat

Już ponad 6 milionów firm na całym świecie zaufało zabezpieczeniom G Suite, które chronią ich najbardziej wrażliwe dane. Wraz z nowymi funkcjonalnościami, prezentujemy również kilka nowych narzędzi zwiększających dodatkowo bezpieczeństwo w Google Meet i Google Chat, które zostaną wprowadzone w nadchodzących tygodniach. Dadzą one gospodarzom jeszcze większą kontrolę nad spotkaniami i nad tym, kto może do nich dołączyć. Funkcje te, początkowo wprowadzone w konsumenckiej wersji pakietu G Suite oraz w G Suite dla Szkół i Uczelni, będą obejmować:

 

  • Knocking controls: gdy uczestnik spotkania zostanie wyproszony, nie będzie mógł ponownie próbować dołączyć do tego samego spotkania, chyba że gospodarz ponownie go zaprosi.
  • Safety locks: gospodarz spotkania może teraz decydować o tym, którzy uczestnicy mogą korzystać z czatu lub prezentować na spotkaniu.

 

Ponadto, mechanizmy ochrony przed phishingiem działające w Gmailu będą teraz również funkcjonować w Google Chat. Jeżeli użytkownik kliknie w link na czacie, link zostanie przeskanowany w czasie rzeczywistym i oznaczony, jeżeli zawiera złośliwe treści.

 

 

Więcej innowacji już wkrótce!

Komunikacja i współpraca polegają na łączeniu ludzi. W Google nieustannie szukamy sposobów na lepszą integrację naszych produktów, aby pomóc wszystkim pracować lepiej i wydajniej. Niektóre z ostatnich wprowadzonych przez nas usprawnień obejmują: odpowiedzi na komentarze w dokumentach i elementy działań bezpośrednio ze skrzynki odbiorczej w telefonie, pomoc w łączeniu i analizowaniu danych w organizacji dzięki Connected Sheets oraz wprowadzeniu nowych możliwości współpracy w naszej ofercie hardware. Więcej informacji na temat tych i innych nowych funkcji można znaleźć w nagraniach naszych sesji, które odbywają się w ramach rozpoczętego kilka dni temu Google Cloud Next ’20: OnAir.

W przyszłości nasza zintegrowana przestrzeń robocza będzie jeszcze bardziej rozbudowywana – dzięki takim funkcjom jak połączenia wideo dostępne bezpośrednio w Gmailu w formacie picture-in-picture czy integracji usługi Google Meet z Dokumentami Google, Arkuszami i Slajdami. Naszym celem jest dostarczanie inteligentnych i bezproblemowych rozwiązań, które zapewnią każdemu łatwiejszą, bardziej intuicyjną i elastyczną pracę dokładnie tam, gdzie chce i jak chce.

 

https://itreseller.com.pl/itrnewgoogle-zapowiada-interesujace-zmiany-w-biznesowym-gmailu-wyraznie-ukierowane-na-skuteczniejsza-rywalizacje-z-microsoftem/

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE