Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Lenovo z rekordowymi wynikami – Q3 FY2021/2022 znakomity dla największego producenta komputerów.

Lenovo ogłosiło rekordowe wyniki kwartalne. Do 2021 roku, w całej swojej historii Lenovo nie notowało przychodów na poziomie 20 mld dolarów w pojedynczym kwartale. W minionym roku udało się tę barierę przekroczyć.

Rok 2021 dla Lenovo okazał się rekordowy na wielu polach. Najlepszy kwartał w historii firmy, wzrost zysku netto do rekordowego poziomu 640 mln dolarów i wzrost średniej marży o niemal jeden procent. Dochód przed opodatkowaniem wyniósł rekordowe 855 mln dolarów, co oznacza wzrost o 45% rok do roku.

 

 

Przyczyny tak gwałtownego wzrostu są dość liczne. Oczywiście, jedną z nich jest sytuacja na rynku, z olbrzymim popytem na technologie, windującą ceny, a tym samym przychody firm technologicznych. To także kwestia szerokości działań Lenovo. Firma oferuje właściwie wszystko, co może być potrzebne przy wyposażaniu stanowiska pracy. Od peryferiów, przez monitory, po laptop, desktopy, serwery i systemy storage. Nie bez znaczenia jest także stałe poszerzanie działalności przez Lenovo. Firma nadal dużo inwestuje w innowacje, a wydatki na badania i rozwój w omawianym kwartale wzrosły o 38% rok do roku, w ramach szerszego zobowiązania firmy do podwojenia nakładów na badania i rozwój w ciągu trzech lat.

 

 

Czołowy producent komputerów koncentruje się na swojej strategii 3S (3 x Smart, Inteligentne urządzenia/IoT, Inteligentna infrastruktura, Inteligentne branże), widząc ciągłe możliwości zrównoważonego wzrostu i poprawy rentowności we wszystkich obszarach działalności. Cel jest jednak bardzo ambitny: podwojenie marży netto do końca roku obrotowego 2023/2024.

 

“Być jak najbliżej rynku i słuchać” – mówi Tomasz Klewinowski, SMB Team Leader Lenovo Polska w IT Reseller TV “Liderzy Branży”.

3,272FaniLubię
9,672ObserwującyObserwuj
1,560SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE