Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

„Lenovo sprzedaje wyłącznie przez partnerów, dlatego uczestnictwo w Akademii Integracji AB jest dla nas bardzo ważne” – podkreślił Maciej Misiewicz z Lenovo

AB S.A. wiodący dystrybutor na polskim rynku, od lat organizuje swoje wydarzenia Akademia Integracji. Tym razem wrocławska firma zaprosiła partnerów w biznesie do rozmowy o sztucznej inteligencji. Wśród obecnych firm nie zabrakło także Lenovo. 

Na miejsce tegorocznej, 19 już Akademii Integracji wybrano postindustrialne przestrzenie starej cukrowni w Żninie. Chociaż miejsce sięga swoimi początkami do XIX wieku, to omawiane tematy wydarzenia były zdecydowanie osadzone we współczesności i przyszłości. Motywem przewodnim wydarzenia był bowiem temat sztucznej inteligencji. Wydarzenie odwiedziło ponad 300 partnerów, vendorów i integratorów.

Istotnym punktem Akademii Integracji były dwie debaty: o sztucznej inteligencji oraz o postępie rozwoju technologicznego. Podobnie jak w latach ubiegłych, podczas wydarzenia pojawiły się także strefy przygotowane przez vendorów, gdzie może było dowiedzieć się wiele o nowościach produktowych.

 

„Jako Lenovo nie sprzedajemy w modelu bezpośrednim, wszystkie produkty sprzedajemy przez naszych partnerów. Dlatego uczestnictwo w Akademii Integracji jest dla nas bardzo ważne, bo mamy w jednym miejscu wielu partnerów” – podkreślił Maciej Misiewicz, Workstations Business Development Manager w Lenovo.

 

 

Podobnie jak w latach ubiegłych, podczas wydarzenia pojawiły się także strefy przygotowane przez vendorów, gdzie może było dowiedzieć się wiele o nowościach produktowych. Jak zawsze, była to także okazja do nawiązania kontaktów, prowadzenia rozmów i zacieśnianie relacji biznesowych.

 

O 19 edycji Akademii Integracji AB, opowiadała przed kamerami IT Reseller TV Patrycja Gawarecja z AB S.A.

„Jasna przyszłość przed rynkiem PC oraz rozwiązań do druku” – podkreśla Bernhard Fauser z HP Inc. w programie IT Reseller TV „Liderzy Branży”