Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Lenovo NPT 2024: „Lenovo to w tej chwili najbardziej kompleksowy dostawca IT w Polsce” – potwierdza Tomasz Klewinowski, SMB & Channel Director w Lenovo Polska

Już po raz 18 Lenovo zebrało swoich partnerów na dorocznym New Product Training (NPT). Cykliczne wydarzenie ma na celu propagację wiedzy na temat produktów i usług oferowanych przez lidera rynku komputerowego. 

Tegoroczna edycja odbyła się 15 maja, w warszawskim Kinogramie. Jak przystało na największego producenta komputerów osobistych na świecie, Lenovo pokazało szeroki wachlarz rozwiązań dopasowanych do zróżnicowanych scenariuszy użytkowych. Od wielkich i ciężkich stacji roboczych, aż po lekkie i smukłe laptopy ThinkPad rodzin X oraz Z. Lenovo ma rzeczywiście niezwykle szeroką paletę rozwiązań, a to odpowiada na potrzeby wyjątkowo bogatego kanału partnerskiego. Koncepcja „One stop shop” w odniesieniu do Lenovo ma z całą pewnością zastosowanie.

“Spotykamy się w Fabryce Norblina z naszymi partnerami. Dzisiaj ich jest ponad 300. Cieszę się, że tak wielu partnerów przybyło tutaj, aby się z nami spotkać. Oczywiście, są też przedstawiciele dystrybucji i niezawodny team Lenovo, a także goście z regionu, co pokazuje jak istotna i ważna jest to impreza w naszym kalendarzu w skali roku” – potwierdził Tomasz Klewinowski, SMB & Channel Director w Lenovo Polska. – “Realizujemy formułę one stop shop. Lenovo to w tej chwili najbardziej kompleksowy dostawca IT w Polsce. To rozwiązania pecetowe, serwerowe, mobilne rozwiązania, także serwisowe, software. Jest tego cała masa. Dzięki współpracy z nami, nasi partnerzy mogą podnosić swoje kompetencje i docierać do swoich klientów jeszcze z lepszą, szerszą ofertą. Czy idziemy w dobrym kierunku? Wydaje się, że tak. Wszystkie liczby to potwierdzają.”

 

 

Czołowy producent komputerów ma powody do zadowolenia. Konsekwentnie pozostaje numerem jeden zarówno w Polsce, jak i w Europie, utrzymując przy tym globalną pozycję numer 1. Przedstawiciele firmy i jej partnerzy w Polsce będą mieli co świętować we wrześniu podczas Regat Lenovo.

Lenovo New Product Training 2024: Nowe rozwiązania dla biznesu gotowe na erę AI