Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Lenovo nawiązało wieloletnią współpracę sponsoringową z zespołem Formuły 1 – Scuderia Ferrari, począwszy od rozpoczętego właśnie sezonu 2018.

Lenovo inauguruje wieloletnie partnerstwo z Scuderia Ferrari w ramach ogólnoświatowej promocji swojej marki firma Lenovo nawiązała wieloletnią współpracę sponsoringową z zespołem Formuły 1 Scuderia Ferrari, począwszy od sezonu 2018 rozpoczynającego się w niedzielę 25 marca.

 

Partnerstwo to zapewni Lenovo ekspozycję marki: logo Lenovo będzie widnieć na bocznym skrzydle i w sekcji przedniego zawieszenia bolidu F1 Scuderia Ferrari 2018, a także na strojach członków zespołu i na ramieniu kombinezonu kierowcy. Lenovo będzie też dostarczać swoje produkty, w tym laptopy ThinkPad i tablety Miix do użytku przez zespół Scuderia Ferrari na torze wyścigowym i poza nim.

 

„Cieszymy się z partnerstwa z zespołem Scuderia Ferrari – jedną z najsłynniejszych marek na świecie, cenioną za doskonałość pod względem projektowania, wydajności i innowacyjności – czyli wartości bliskich Lenovo. Połączenie globalnej platformy Formuły 1 i marki Ferrari to doskonała okazja do dalszego wzmocnienia wizerunku marki Lenovo na arenie światowej”. – skomentował sponsorską współpracę, Gianfranco Lanci – Lenovo Corporate President and Chief Operating Officer.

 

Logo Lenovo pojawiło się po raz pierwszy na bolidzie SF71H 22 lutego w Maranello we Włoszech, a w Melbourne zadebiutuje na pierwszym Grand Prix sezonu 2018 Formuły 1.