Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Konferencji Citrix Synergy 2017 w Orlando na Florydzie – Citrix przedstawia jak zwiększyć wydajność i zaangażowanie pracowników.

Citrix prezentuje nowości na konferencji Citrix Synergy. Orlando, Floryda – 24 maja 2017 r. – Organizacje, które w pełni wykorzystują potencjał swoich pracowników, przyczyniają się do sukcesu firmy dzięki nowym modelom pracy. Według badania przeprowadzonego przez Oxford Economics Research, kadra kierownicza, która wspiera wirtualną pracę i mobilne strategie biznesowe, notuje wzrost przychodów, niższe wydatki, zwiększoną retencję pracowników i lepszą satysfakcję klientów. Chcąc pomóc firmom w zwiększaniu wydajności i budowaniu większego zaangażowania pracowników, na konferencji Citrix Synergy, Citrix przedstawił kilka nowych rozwiązań związanych z cyfrowym miejscem pracy.

 

Należy do nich ulepszony interfejs użytkownika w ujednoliconym, zabezpieczonym, cyfrowym obszarze roboczym; nowe mobilne usługi łączności sieciowej definiowanej programowo (SDN), analityki w Citrix Cloud; oraz zaawansowane procesy zarządzania dokumentami. Ponadto Citrix przedstawił nową, inteligentną platformę bezpieczeństwa, która ma uprościć dostęp i kontrolę nad aplikacjami i danymi, wymaganymi do pracy.

 

„Coraz więcej firm stawia na strategie wykorzystujące chmurę i mobilność. Ma to podnieść produktywność pracowników i zwiększyć satysfakcję z pracy. Z niedawnych badań IDC wynika, że w 2019 r. przedsiębiorstwa wydadzą  2,1 bln dol. na technologie i usługi, które pozwalają wdrożyć strategie cyfrowej transformacji i zarządzać nimi – powiedział Robert Young, dyrektor ds. badań, IT Service Management and Client Virtualization Software, IDC. – Aby pomóc klientom osiągać sukcesy w ramach przyszłego modelu pracy, Citrix dąży do zapewniania użytkownikom jak najwyższych standardów, jednocześnie dając działom IT narzędzia do stymulowania zmian w procesach i politykach”.

 

Uproszczony interfejs użytkownika dla zwiększenia produktywności

Według Gartnera, organizacje, które obecnie używają usług chmurowych, podają, że przeznaczają 40 proc. budżetu IT na wydatki związane z chmurą (w tym na usługi chmurowe). 78 proc. spośród nich planuje zwiększyć wydatki na chmurę w 2017 r. Ta ofensywa technologii chmurowych frustruje użytkowników, którzy działają w obrębie wielu usług chmurowych, aplikacji i źródeł danych, a także różnych metod i poświadczeń dostępu. Problem dodatkowo wzmaga zjawisko ‘shadow IT’, które dodaje nieusankcjonowane aplikacje i narzędzia, co zwiększa złożoność usług i ryzyko naruszenia bezpieczeństwa przez użytkowników, którzy obchodzą standardy IT.

Aby zwiększyć produktywność, Citrix wprowadza ulepszone, zabezpieczone, cyfrowe obszary robocze, które unifikują zarządzanie dokumentami i aplikacjami mobilnymi, webowymi, SaaS i Windows, jednocześnie konsolidując dostęp, kontrolę i procesy w ramach jednego rozwiązania. Dzięki pojedynczemu logowaniu z wykorzystaniem dowolnej tożsamości pracownicy zyskują prosty, bezpieczny dostęp do danych z poziomu dowolnego urządzenia. W przeciwieństwie do innych rozwiązań, zabezpieczone cyfrowe środowisko pracy Citrix ma charakter kontekstowy, zapewniając pracownikom optymalną równowagę między bezpieczeństwem, produktywnością a wydajnością w zależności od lokalizacji, urządzenia, tożsamości i innych kryteriów analitycznych.

Nowe środowiska pracy obejmują zaawansowaną współpracę nad treścią, zarządzanie prawami do informacji oraz zarządzanie biznesowymi przepływami pracy. Użytkownicy mogą tworzyć, edytować i wspólnie redagować dokumenty Office 365, a także zainicjować własny proces edytowania i zatwierdzania dokumentów – bez opuszczania cyfrowego środowiska pracy i konieczności ponownego uwierzytelniania się podczas przełączania się między aplikacjami SaaS.

 

??????????????????????????????????????????

 

Lepsze zabezpieczenia i analityka

Rozszerzający się i zmieniający obszar bezpieczeństwa przedsiębiorstw – oparty na nowych typach urządzeń końcowych, wielu lokalizacjach, źródłach danych, sieciach i środowiskach chmurowych – stwarza zapotrzebowanie na precyzyjne koordynowanie zasad bezpieczeństwa i sposobu ich egzekwowania. Citrix w zakresie bezpieczeństwa, przyjmując podejście, które bazuje na tym, jak ludzie pracują. Rozszerzone środki kontroli stanowią podstawę nowych, definiowanych programowo granic cyfrowego obszaru roboczego i uzupełniają linie obrony w ramach wielowarstwowego podejścia do bezpieczeństwa. Aby dostarczać rozwiązania skupione na bezpieczeństwie, które pomogą klientom lepiej chronić środowiska Citrix, w Citrix Consulting Services formalnie wyodrębniono dział Security Practice.

Citrix przedstawia też Citrix Analytics, nową, holistyczną ofertę bezpieczeństwa i analizy behawioralnej, która rozszerza możliwości Citrix NetScaler Management and Analytics System (MAS) o nowe możliwości wykrywania i analizowania zachowań oraz prewencyjnego eliminowania zagrożeń. Nowe rozwiązanie zabezpieczające analizuje zbiory danych pochodzące z produktów Citrix – XenApp/XenDesktop, XenMobile, ShareFile, NetScaler – i wykorzystuje algorytmy maszynowego uczenia się oraz technologię wykrywania anomalii w działaniu aplikacji, aby umożliwić działom IT szybkie znajdowanie i rozwiązanie problemów z infrastrukturą aplikacyjną.

 

Citrix Cloud: dla klientów chcących korzystać z chmury

Citrix Cloud stanowi chmurową platformę do zarządzania wszystkimi technologiami Citrix, integrując je w ramach prostego, spójnego interfejsu administracyjnego. Pozwala to klientom łatwo łączyć aplikacje, dane i narzędzia potrzebne do pracy w chmurze oraz dostarczać je użytkownikom w bezpieczny, spersonalizowany i kontekstowo właściwy sposób. Platformę Citrix Cloud zaprojektowano z myślą o zarządzaniu środowiskami obejmującymi wiele chmur, przez co klienci, którzy używają jej do obsługi wirtualnych aplikacji, desktopów i danych, mogą umieścić swoje obciążenia robocze w dowolnej chmurze publicznej lub hybrydowej albo w dowolnym lokalnym środowisku wirtualnym.

Citrix przyspieszył tempo wprowadzania chmurowych innowacji, oferując nowe usługi, funkcje i możliwości wspierające ten model dostarczania obszarów roboczych. Należą do nich usługi XenApp Essentials i XenDesktop Essentials działające natywnie w Microsoft Azure, ale zarządzane z poziomu Citrix Cloud. Inne usługi Citrix Cloud to XenMobile do zarządzania aplikacjami i urządzeniami oraz NetScaler Gateway Service, które pozwala klientom stworzyć bramę w chmurze, co przyspiesza i upraszcza wdrożenie. Ponadto Citrix Cloud oferuje dla administratorów integrację z Azure Active Directory, funkcje zarządzania Internetem Rzeczy (IoT) oraz inne, nowe usługi w środowisku laboratoryjnym.

 

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE