Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Konferencja AB Możliwości i Rozwój – określenie skutecznej strategii dotarcia do klienta oraz poszerzenie oferty o nowe kategorie.

W zakończonej w Kielcach konferencji „AB Możliwości i Rozwój”, organizowanej przez największego polskiego dystrybutora IT, wzięło udział ponad 150 gości reprezentujących resellerów oraz dostawców najnowocześniejszych technologii. Głównymi tematami tego wydarzenia było określenie skutecznej strategii dotarcia do klienta końcowego oraz poszerzenie oferty o nowe kategorie produktów i usług.

 

 

 

Całodniowe spotkanie „AB Możliwości i Rozwój” składało się z prelekcji w dwóch głównych blokach tematycznych: digital signage oraz nowoczesna i bezpieczna infrastruktura IT. Konferencję otworzył Zbigniew Mądry, członek zarządu AB S.A., który podkreślił znaczenie sprzedaży powiązanej z usługami. Zachęcał także partnerów do poszerzania kompetencji w tym obszarze, poprzez rozbudowę oferty o produkty i rozwiązania pozwalające resellerom i integratorom generowanie przychodów z usług.

 

 

 

W naszej codziennej działalności widzimy, że w ramach sprzedaży projektowej warto koncentrować się na wsparciu partnerów obsługujących małe i średnie przedsiębiorstwa. AB dysponuje najwyższej klasy specjalistami: inżynierami digital signage, project i product managerami, którzy swoją wiedzą i doświadczeniem eksperckim wspomagają partnerów na etapie tworzenia projektu, jak i instalacji, wdrożenia i obsługi posprzedażnej.  Przyszłością jest więc sprzedaż w modelu usługowym (jak biznes projektowy, rozwiązania w chmurowe) i czerpanie przychodów z usług powiązanych ze sprzedażą sprzętu – mówi Zbigniew Mądry, członek zarządu AB S.A.

 

 

Oprócz prelekcji prowadzonych przez ekspertów reprezentujących czołowych dostawców technologii uczestnicy konferencji wzięli udział w szeregu szkoleń z zakresu digital signage oraz infrastruktury IT. Zwieńczeniem intensywnego merytorycznie dnia była angażująca gra kryminalna w klimatach szpiegowskich oraz uroczysta kolacja.