Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Komputronik zamyka rok z zyskiem! Grupa Komputronik opublikowała wyniki finansowe za rok obrachunkowy 2020/21, w podanym okresie wygenerowano 8,762 mln zł zysku netto.

Grupa Komputronik opublikowała skonsolidowane wyniki finansowe za rok obrachunkowy 2020/21. W podanym okresie Grupa wygenerowała 8,762 mln zł zysku netto. Grupa informuje także o 1 479 188 tys. zł przychodów ze sprzedaży i zysku na działalności operacyjnej w wysokości 22 290 tys. zł.

 

Jak podaje Grupa Komputronik zysk w ubiegłym roku finansowym udało się osiągnąć dzięki konsekwentnie wdrażanej strategii, przemyślanemu zarządzaniu asortymentem z kluczowych dla firmy kategorii produktowych oraz rozwojowi portfela usług. Nie bez znaczenia była elastyczność funkcjonowania w okresie pandemii i umiejętność szybkiego dostosowywania oferty do zmieniających się potrzeb rynkowych.

 

“To bardzo dobre wyniki. Pomimo wielu trudności na początku roku, zakończyliśmy go ze sporym zyskiem. Nie udałoby nam się tego osiągnąć bez naszych partnerów biznesowych, którzy obdarzyli nas zaufaniem i zmotywowanej załogi, wierzącej, że możemy odnieść sukces. Jestem przekonany, że w kolejnych miesiącach dalej będziemy umacniać swoją pozycję i zwiększać udziały na rynku. Dalej chcemy kontynuować obraną ścieżkę wzrostu.” – komentuje Wojciech Buczkowski, Prezes Zarządu Grupy Komputronik.

 

Spółka w dalszym ciągu będzie kontynuować obraną strategię rozwoju kluczowych kategorii produktowych. W planach Grupy jest również zwiększenie działań prosprzedażowych w ramach filozofii omnichannel, które pozwolą zwiększyć wolumen obrotów, a także zaangażowanie się w niestandardowe działania marketingowe budujące atrakcyjność marki. Równolegle Grupa Komputronik będzie rozwijać sprzedaż usług w kanale B2B, w którym zamierza pozyskiwać nowe kontrakty i rozbudowywać portfolio klientów.

 

 

Haracz, a nie opłata! Podkreślają eksperci o projekcie rozszerzenia opłaty reprograficznej, realizacja projektu oznaczałoby wyłącznie podwyżkę cen wszelkiego sprzętu elektronicznego!

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE