Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Komputronik w związku z zamknięciem sklepów w galeriach handlowych planuje otworzyć łącznie ok. 20 mobilnych punktów obsługi klientów.

Komputronik w związku z zamknięciem sklepów w galeriach handlowych planuje uruchomić do końca roku około 20 alternatywnych, mobilnych punktów obsługi klientów, podała spółka. Pierwsze punkty zostały otwarte w Krakowie, Wrocławiu, Rzeszowie, Łodzi i Zgorzelcu.

 

“Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów zdecydowaliśmy się otworzyć alternatywne punkty obsługi. Pojawią się one w największych miastach na placach i parkingach przed galeriami handlowymi. W całym kraju otworzymy i utrzymamy do końca roku ok. 20 takich miejsc. Dzięki temu klienci będą mogli skorzystać z pełnej oferty naszej firmy. Otwarcie alternatywnych punktów obsługi pozwoli nam jednocześnie zachować reżim sanitarny, a klienci, którzy odwiedzą nasze tymczasowe sklepy będą mogli nie tylko zasięgnąć fachowej porady czy obejrzeć sprzęt elektroniczny, ale także dokonają zakupu i będą mogli skorzystać z całej palety usług konfiguracji i serwisu, tak, żeby móc od razu korzystać ze sprzętu” – powiedział dyrektor sieci sprzedaży w Komputronik Marcin Mordak, cytowany w komunikacie.

 

Spółka podkreśla, że alternatywne punkty obsługi klientów to tymczasowe rozwiązanie, które pozwoli na prowadzenie sprzedaży produktów i usług oraz odbiór zamówień.

 

“Usytuowane będą one w największych miastach w miejscach łatwo dostępnych dla klientów, m.in. przed galeriami handlowymi. W alternatywnych punktach sprzedaży klienci będą mogli skorzystać m.in. z usług serwisowych, konfiguracji sprzętu i usług finansowych. Znajdą w nich także elektronikę dostępną od ręki – laptopy, smartfony, PC, monitory, drukarki i akcesoria. Mobilne punkty odbioru będą pełnić także funkcję punktu odbioru zamówień internetowych” – czytamy także.

 

https://itreseller.com.pl/itrnewericsson-nie-zgadza-sie-ze-szwedzkim-zakazem-dla-huawei-ft/

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE