Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Komputronik Biznes poprawia pozycję na rynku i pozyskuje nowych klientów, w tym czołowe polskie i międzynarodowe marki, dla których zrealizowała szereg dostaw i wdrożeń.

Spółka Komputronik Biznes, która od marca br. znajduje się w procesie sanacyjnym ustabilizowała swoją pozycję. W ostatnich tygodniach firma pozyskała nowych klientów, w tym czołowe polskie i międzynarodowe marki, dla których zrealizowała szereg dostaw i wdrożeń

 

Na początku marca Zarząd Komputronik Biznes Sp. z o.o., spółki zależnej od Komputronik S.A, złożył solidarnie z nią wniosek o rozpoczęcie postępowania sanacyjnego. Postępowanie obu spółek zostało rozpoczęte w wyniku negatywnej dla Komputronik S.A. decyzji leszczyńskiego oddziału Urzędu Celno-Skarbowego, od której spółka niezwłocznie złożyła odwołanie. Od tego czasu Zarząd Komputronik Biznes sp. z o.o. wraz z wyznaczonym przez Sąd Zarządcą – kancelarią Zimmerman Filipiak Restrukturyzacja S.A. – skutecznie realizuje poszczególne etapy postępowania sanacyjnego. W ostatnich dniach, przygotowany przez Zarząd plan restrukturyzacyjny, został pozytywnie zaopiniowany przez Radę Wierzycieli, która poparła i zaakceptowała zaproponowane rozwiązania.

 

“Cieszymy się, że Rada Wierzycieli pozytywnie oceniła naszą determinację i zaakceptowała przedstawiony plan. Od samego początku wierzyliśmy, że dzięki zaangażowaniu i aktywności naszego Zespołu oraz zaufaniu i dobrym relacjom z partnerami biznesowymi uda nam się wypracować satysfakcjonujące dla wszystkich stron rozwiązanie. Pomimo trudności spowodowanych sanacją, a także pandemią COVID-19 na bieżąco realizujemy wszystkie dostawy i wdrożenia, rozszerzamy współpracę z aktualnymi Klientami, a także pozyskujemy nowych. Dzięki unormowaniu współpracy z dystrybutorami oraz producentami IT jesteśmy przygotowani do realizacji zwiększonych zamówień w czwartym kwartale bieżącego roku.” – komentuje Sebastian Pawłowski, Wiceprezes Zarządu Komputronik Biznes

 

Sebastian Pawłowski, Wiceprezes Zarządu Komputronik Biznes.

 

W ostatnich tygodniach Komputronik Biznes podpisał nowe umowy, a także zakończył dotychczasowe wdrożenia w czołowych polskich i międzynarodowych firmach. W sklepach sieci Selgros wdrożył autorski system Movarch DS, który jest innowacyjnym narzędziem wykorzystującym technologię Digital Signage. W ramach wdrożenia Komputronik Biznes m.in. dostarczył nowe ekrany i zintegrował obecnie pracujące z nowym systemem. Kolejnym autorskim projektem spółki jest Netcorner – platforma e-commerce, z której korzystają tacy klienci jak MasterSport, Macmillan, Gamet, TechROL oraz konsorcjum FEN sp. z o.o. Aktualnie prowadzone są analizy przedwdrożeniowe i prace programistyczne u kolejnych klientów. Spółka pomaga klientom w transformacji ich biznesu w kierunku rozwiązań e-commerce, wdraża również nowe platformy oparte o rozwiązania open source, m.in. zakończone zostały prace nad platformą musoneo.com oraz rozpoczęte zostały kolejne projekty przy współpracy z Vivaldi Meble i TLC Rental. Warto wspomnieć o kolejnym autorskim i unikatowym na skalę polski projekcie jakim jest opracowany dla Autostrada Eksploatacja S.A. system zarządzania pracą mobilnych brygad serwisowych i porządkowych.

 

Należy podkreślić, że Komputronik Biznes to nie tylko rozwiązania własne. Spółka jest przede wszystkim integratorem rozwiązań IT globalnych producentów. Korzystając z oferty ich produktów m.in. do firmy Farutex, wiodącego dystrybutora żywności segmentu HoReCa, dostarczyła i wdrożyła rozwiązania serwerowo / macierzowe Dell Technologies.

 

“Ostatnie miesiące to dla nas czas intensywnej pracy. Udało nam się nie tylko utrzymać dotychczasowe kontrakty, ale także podpisać umowy z nowymi klientami. Cały czas prowadzimy negocjacje z kolejnymi partnerami, które planujemy sfinalizować w najbliższych tygodniach. Bardzo ważne jest dla nas także odnowienie lub zdobycie nowych partnerstw z międzynarodowymi producentami sprzętu. W ostatnich dniach zostaliśmy oficjalnym Partnerem Premium Rittal, a także zdobyliśmy nową autoryzację na dostawę rozwiązań Microsoft oraz OKI.” – podsumowuje Jarosław Bańkowski, Dyrektor Sprzedaży Komputronik Biznes.

 

Komputronik Biznes wspiera też firmy, które na skutek pandemii musiały przestawić się na zdalny system pracy. W Greenyard wdrożył system DocuWare, który pozwala na sprawne zarządzanie elektronicznym obiegiem dokumentów, natomiast dla SII oraz VRG.S.A. mając na uwadze ich wielooddziałową strukturę przygotował system do prowadzenia telekonferencji. Wdrożenie obejmowało także dostawę i konfigurację sprzętu. Spółka była także odpowiedzialna za dostawę kilkuset laptopów do szkół na terenie całego kraju, które umożliwiły prowadzenie nauczycielom zdalnych lekcji.

 

https://itreseller.com.pl/itrnewdeloitte-swiatowym-liderem-uslug-zarzadzanych-w-obszarze-cyberbezpieczenstwa/

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE