Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Kolejny pozew przeciwko CrowdStrike – tym razem skarżą się pasażerowie lotniczy

CrowdStrike znajduje się wręcz w tragicznej pozycji wskutek konsekwencji, jakie za sobą poniosła globalna awaria z 19 lipca. Tym razem firma została pozwana przez podróżnych, których loty zostały opóźnione lub odwołane.

Przypomnijmy, że aktualizacja oprogramowania firmy wywołała problemy systemowe w około 8,5 miliona komputerów na całym świecie. Dotknęły one różne branże, w tym właśnie lotniczą. Linie lotnicze Delta AirLines oceniły, że ich straty mogą wynieść nawet 500 mln USD.

W proponowanym pozwie zbiorowym, złożonym w sądzie federalnym w Austin w Teksasie, trzy osoby obwiniają CrowdStrike o zaniedbania w testowaniu i wdrażaniu oprogramowania. Powodowie twierdzą, że wielu pasażerów starających się dotrzeć do celu wydało setki dolarów na zakwaterowanie, posiłki i alternatywne sposoby podróżowania. Inni z kolei stracili pracę lub cierpieli z powodu problemów zdrowotnych spowodowanych koniecznością spania na podłodze lotniska. Twierdzą oni, że CrowdStrike powinien wypłacić odszkodowanie każdemu, kogo lot został zakłócony.

CrowdStrike stwierdził w oświadczeniu:

Uważamy, że ta sprawa nie ma podstaw i będziemy stanowczo bronić firmy.

Czyli, innymi słowy, nihil novi. Identyczne oświadczenie firma przedstawiła w odpowiedzi na pozew akcjonariuszy złożony 31 lipca, po spadku cen akcji o około jedną trzecią. 

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

Exit mobile version