Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Już co piąty sprzedany w Polsce monitor interaktywny to Newline. Udział rynkowy Newline Interactive wyniósł 19.06% – co daje marce 1. miejsce w Polsce

Newline Interactive to dobrze znany na polskim rynku dostawca monitorów interaktywnych. Odpowiedź na pytanie – jak dobrze znany – przyniosło podsumowanie sprzedaży w roku 2023. Raport przygotowany przez Futuresource Consulting nie pozostawia wątpliwości – co 5. sprzedany w Polsce monitor interaktywny to Newline. Udział rynkowy Newline Interactive wyniósł 19.06% – co daje marce 1. miejsce w Polsce.

Monitory interaktywne Newline używane są w szkołach i biurach. Cieszą się dużym zainteresowaniem ze względu na łatwą obsługę i liczne funkcje podnoszące efektywność oraz wiarygodność producenta z 30-letnim doświadczeniem.

 

„Bardzo cieszymy się z sukcesu sprzedażowego, który dzielimy z naszym dystrybutorem, firmą Agraf Sp. z o.o. i partnerami. Deklaruję, że dołożymy wszelkich starań, aby ten wynik utrzymać, a nawet poprawić. Do oferty Newline wchodzą właśnie monitory interaktywne Newline LyraPRO i ElaraPRO z certyfikatem Google EDLA i systemem operacyjnym Android 13. Przyszedł też czas na naturalne rozszerzenie naszej oferty i w tym roku do monitorów interaktywnych dołożymy wyświetlacze Direct View LED oraz monitory dedykowane Digital Signage.” – informuje Piotr Morko, Senior Marketing Manager EMEA, Newline Interactive.

 

Piotr Morko, Senior Marketing Manager EMEA, Newline Interactive.

 

Producent wprowadza wyświetlacze Direct View LED all-in-one w rozmiarach – 120”, 150” i 180 cali. Zapowiada również szeroką gamę monitorów do Digital Signage w rozmiarach od 43 do 98-cali z oprogramowaniem do zarządzania treścią.

 

Dla naszych partnerów uzupełnienie oferty o nowe rozwiązania to szansa na kompleksowe realizowanie projektów w oparciu o jedną markę. Naszym atutem poza parametrami i jakością urządzeń oraz wiarygodnością dostawcy obecnego na sześciu kontynentach jest odpowiedzialność środowiskowa. Staramy się ograniczać ślad węglowy i na partnerów wybieramy firmy, które mają spójne z nami poglądy w tym zakresie. Nasze wysiłki na rzecz poprawy efektywności energetycznej są potwierdzone licznymi certyfikatami, co jest szczególnie ważne dla coraz większej liczby klientów, szukających niezawodnych rozwiązań.” – podsumowuje Piotr Morko

 

Newline Interactive uzyskała między innymi takie certyfikaty jak: CE (EMC + LVD + FCC), RoHS, Reach czy Energy Star, co świadczy o zaangażowaniu w zmniejszanie wpływu produktów firmy na środowisko. Newline Interactive została założona w 2012 roku w USA. Firma należy do grupy HiteVision, czyli największego producenta monitorów interaktywnych na świecie, właściciela 418 patentów. Produkty są dystrybuowane w 60 krajach i cieszą się ogromnym zaufaniem klientów oraz partnerów biznesowych. Biura firmy znajdują się w Teksasie, Hiszpanii, Polsce, Niemczech, we Włoszech, w Indiach, Chinach, Korei oraz na Tajwanie. Marka kojarzy się z niezawodnością, oraz intuicyjną i łatwą obsługą. Właśnie to jest kluczem do sukcesu Newline. Do charakterystycznych cech urządzeń należą znakomita jakość obrazu oraz wyjątkowa precyzja pisania.

W 2022r. firma Newline Interactive jako pierwsza zaproponowała monitory interaktywne z Android 11. Oferta na rok 2024 obejmuje monitory z Android 13 i certyfikatem Google EDLA.  Urządzenia są  wyposażone w powłokę antybakteryjną z certyfikatem TUV oraz USB-C z możliwością przesyłania wideo, dźwięku, dotyku, danych i zasilania. Klienci mogą również skorzystać z atrakcyjnej oferty uchwytów ściennych oraz mobilnych stojaków. Wśród propozycji Newline są też wysokiej jakości kamery i mikrofony do wideokonferencji. Monitory można dodatkowo wyposażyć w komputery OPS. Monitory Newline oferują również podwójną ochronę oczu dzięki zastosowaniu dodatkowej, sprzętowej redukcji niebieskiego światła.

W ofercie firmy znajduje się również obsługiwany dotykiem 27-calowy monitor Newline FLEX. Sprzedaż produktów Newline w Polsce odbywa się przez autoryzowany kanał dystrybucji. Dystrybutorem urządzeń jest AGRAF Sp. z o.o., który prowadzi również serwis gwarancyjny Newline w Polsce. W 2023 r. Newline Interactive oraz Agraf Sp. z o.o. zyskały prawo do korzystania z tytułu: „PARTNER PROGRAMU Laboratoria Przyszłości”. Monitory interaktywne Newline Lyra oraz Newline FLEX trafiły do Showroomu Laboratoriów Przyszłości w Warszawie i Wrocławiu.

 

„HP Amplify Partner Conference 2024 doskonale pokazuje, jak ważny jest dla nas kanał partnerski” – podkreślił Paweł Miszkiewicz, Dyrektor Kanału Partnerskiego HP Inc Polska