Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Juniper Research: Pierwsza piątka rynku platform portfeli cyfrowych

Nowe badanie przeprowadzone przez Juniper Research pokazało, którzy dostawcy platform są liderami światowego rynku portfeli cyfrowych w 2024 roku. 

Nowa tabela liderów konkurentów stworzona przez Juniper Research sklasyfikowała 17 najlepszych platform portfeli cyfrowych według szeregu kryteriów, w tym zakresu obsługiwanych kanałów płatności, różnych obsługiwanych przypadków użycia i przyszłych perspektyw biznesowych.

Pięciu najlepszych w roku 2024 to: Huawei, Ericsson, Comviva, OpenWay i Netcetera. Raport wykazał, że kluczowym czynnikiem decydującym o sukcesie liderów rynku jest oferowanie zaawansowanych możliwości portfeli cyfrowych, takich jak mikropożyczki na rynkach wschodzących.

Badanie pokazało, że wszyscy liderzy uwzględniają moduły mobilnych usług finansowych w swojej platformie portfela cyfrowego. Dla przykładu Huawei współpracuje z operatorami telekomunikacyjnymi na rynkach wschodzących w celu tworzenia innowacyjnych produktów kredytowych. Dostawcy portfeli muszą pomóc swoim klientom zdywersyfikować przychody, realizując usługi finansowe, do których banki na rynkach rozwijających się nie mają powszechnego dostępu.

Raport podkreślił również rolę programów lojalnościowych w zachęcaniu użytkowników do adopcji. Oferując programy takie jak cashback za zakupy za pośrednictwem portfela cyfrowego, dostawcy portfeli mogą zapewnić konsumentom zachętę finansową do przyjęcia ich portfela, co jest kluczowe na coraz bardziej konkurencyjnym rynku płatności cyfrowych.

„Programy lojalnościowe są kluczowe na rynkach rozwiniętych, gdzie istnieje większa konkurencja o każdego użytkownika. Dostawcy portfeli cyfrowych muszą wykorzystywać dane transakcyjne użytkowników, aby dostosować nagrody do użytkownika, oferując spersonalizowane doświadczenie” – podkreślił autor raportu Michael Greenwood.

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

Exit mobile version