Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Jednostka Verizon zapłaci 4 mln USD kary w ramach rozstrzygnięcia roszczeń związanych z cyberbezpieczeństwem 

Departament Sprawiedliwości USA podał, że Verizon Business Network Services, jednostka giganta telekomunikacyjnego, zgodziła się zapłacić 4,1 miliona dolarów w celu zadośćuczynienia zarzutom USA związanym z nieprzestrzeganiem wymaganych standardów cyberbezpieczeństwa. 

Jak informuje Reuters, Verizon oświadczył, że w 2020 roku „aktywnie zidentyfikował i ujawnił” General Services Administration potencjalny problem z zarządzaną usługą bezpieczeństwa, którą sprzedaje niektórym agencjom rządu federalnego. Dodał, że potencjalny problem w żadnym momencie nie skutkował naruszeniem bezpieczeństwa lub danych.

Ugoda ma zadośćuczynić zarzutom, że usługa Verizon, która zapewnia agencjom federalnym bezpieczne połączenia internetowe i inne sieci zewnętrzne, nie spełniła w pełni trzech wymaganych kontroli cyberbezpieczeństwa przewidzianych w umowach na lata 2017-2021.

W ugodzie nie określono żadnej odpowiedzialności. Departament przyznał Verizonowi i innym podmiotom zasługę w zakresie porozumień z wykonawcami rządowymi, które „ujawniają niewłaściwe postępowanie, współpracują podczas toczących się dochodzeń i podejmują środki zaradcze, a wszystko to jest niezwykle ważne dla ochrony narodu przed zagrożeniami cybernetycznymi”.

„Kiedy wykonawcy rządowi nie przestrzegają wymaganych standardów cyberbezpieczeństwa, mogą zagrozić bezpieczeństwu wrażliwych informacji rządowych i systemów informatycznych” – stwierdził w oświadczeniu zastępca prokuratora generalnego Michael Granston.