Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

SAS prezentuje rozwiązanie oparte na AI, które pozwala firmom skuteczniej przewidywać i reagować w czasach zakłóconych łańcuchów dostaw

Jednym z takich rozwiązań jest oparte na AI rozwiązanie SAS Intelligent Planning Cloud, czyli narzędzie, które pozwala firmom skuteczniej przewidywać i reagować na potrzeby kupujących oraz zakłócenia w dostawach.

Rozwiązanie jest dostępne w modelu Software as a Service (oprogramowanie jako usługa) w chmurze SAS opartej na platformie Microsoft Azure.

 

— Firmy, które osiągają sukcesy w handlu detalicznym i są liderami produkcji dóbr konsumpcyjnych, muszą być w stanie reagować w czasie zbliżonym do rzeczywistego na zmiany warunków operacyjnych i rynkowych, a także modelować przyszłe scenariusze, aby zapewnić większą elastyczność biznesową — przekonuje Brian Kilcourse, partner zarządzający w firmie Retail Systems Research.

 

— Oprogramowanie SAS zintegrowane z platformą Microsoft Azure zapewnia szybkie i kompleksowe analizy, dzięki czemu można w krótszym czasie osiągać korzyści biznesowe. To w praktyce zautomatyzowane budowanie i zarządzanie modelami pod kątem zwiększania wydajności operacyjnej.

 

Zaawansowany planer popytu i podaży

SAS Intelligent Planning Cloud przełamuje tradycyjne bariery między poszczególnymi etapami planowania. W efekcie proces staje się płynny i elastyczny. Rozwiązanie proponuje gotowe analityczne modele prognoz, zalecany model danych, zintegrowane przepływy w procesach biznesowych oraz pulpity nawigacyjne. Całość jest dostarczana w zestawie jako modułowa usługa rozliczana na podstawie zakresu jej wykorzystania. Ekspert Microsoft podkreśla, że zmienność popytu konsumpcyjnego pogłębia problemy z łańcuchem dostaw:

 

— Kiedy twój produkt kołysze się, jak statek, widzisz, jakie masz możliwości i możesz wykonać przemyślany zwrot. Dlatego właśnie razem z SAS-em budujemy bogate portfolio rozwiązań skoncentrowanych na łańcuchu dostaw. Chodzi o to, żeby firmy mogły lepiej wykorzystywać w czasie rzeczywistym swoje dane, aby wzmacniać zdolność do wykrywania, przewidywania i dostosowywania się do zakłóceń w łańcuchach — precyzuje Felice Miller, Business Strategy Leader w obszarze Retail & Consumer Goods.

 

Nowa jakość analityczna

W ten sposób powstaje norma dla firm XXI wieku, które powinny opierać działania na możliwościach sztucznej inteligencji w zakresie zarządzania danymi o zasobach, systemach, lokalizacjach i technologiach. Eksperci SAS zauważają, że zignorowanie tego trendu może oznaczać nie tylko utratę klientów, ale także spadek rynkowych udziałów. Usłudze towarzyszą samouczki wideo i inne materiały edukacyjne, które obejmują kluczowe koncepcje, terminologię i porady dotyczące korzystania z narzędzia.

Oprócz strategicznego partnerstwa z Microsoft, SAS buduje sieć ekspercką w zakresie zarządzania łańcuchem dostaw. Współpracuje z partnerami, takimi jak project44, Cosmo Tech czy C.H. Robinson — firmami, które specjalizują się w tworzeniu innowacyjnych rozwiązań wspierających rozwój globalnego łańcucha dostaw.

 

“To miejsce przeszło niesamowitą metamorfozę.” – otwarcie nowego showroomu Samsung Polska komentuje Grzegorz Nowicki i zaprasza na ISE 2023

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE