Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Jak Samsung tworzy innowacje przyszłości, wyjaśnia Telly Lee, wiceprezes działu Home Appliances w firmie Samsung.

Żyjemy w szybko zmieniającym się świecie, który wymaga od nas nieustannej adaptacji. Najnowsze urządzenia i technologie Samsung wyznaczają nowe ekscytujące kierunki w różnych dziedzinach życia codziennego, pomagając nam lepiej odpowiadać na wyzwania rzeczywistości.

CES 2022 daje możliwość, aby zarówno goście, jak i widzowie śledzący wydarzenie online dowiedzieli  się więcej o innowacjach Samsung wypracowanych z myślą o przyszłości. Od innowacyjnych technologii display  przez sprzęt AGD aż po urządzenia i usługi podnoszące rynkową poprzeczkę – osiągnięcia, które  firma prezentuje na największych na świecie targach technologicznych, dają  wgląd w to, jak już niebawem będzie wyglądało nasze życie.

Telly Lee, wiceprezes działu Home Appliances firmy Samsung wyjaśnia, jak Samsung, w odpowiedzi na ewoluujący styl życia użytkowników zaprojektował najnowsze sprzęty AGD.

 

Co możesz nam powiedzieć o prezentowanych na CES 2022 sprzętach AGD i wykorzystanych w nich technologiach?

Skupimy się na kuchni Bespoke, która doskonale  łączy technologie zastosowane w lodówkach z modułowym designem i i kolorami. Na rynku amerykańskim flagową linię Bespoke  wzbogaciliśmy o modele typu French Door w wersji 3- i 4-drzwiowej. To kolejne rozszerzenie oferty Bespoke po tym, jak w ubiegłym roku wprowadziliśmy do niej 4-drzwiową lodówkę Flex, model z dolnym zamrażalnikiem oraz 1-drzwiową wersję Column.

Jednym z wyjątkowych aspektów innowacji lodówki Samsung Bespoke  jest Beverage Center. Dzięki temu, że dozownik ukryty jest w drzwiach lodówki, to wygodne i higieniczne rozwiązanie nie zaburza  frontowego designu urządzenia. Poza nowymi lodówkami prezentujemy także inne stylowe i kolorowe sprzęty kuchenne Bespoke, takie jak płyty grzewcze czy zmywarki.

Dziś w USA większa niż kiedykolwiek  liczba użytkowników stawia na nowoczesny design kuchni. Bespoke udowadnia, że projektując to pomieszczenie i dobierając do niego sprzęty, w zgodzie z własnymi preferencjami, możemy sięgać do palety barw, które dominują we wnętrzu, jak i tych które z nimi kontrastują.

Na CES prezentujemy również SmartThings Cooking, a więc usługę, która sprawia , że połączone wrażenia dostępne są także w kuchni. Za jej pośrednictwem użytkownicy mogą otrzymywać rekomendacje przepisów oraz informacje, które pomogą im zaoszczędzić czas potrzebny do przygotowania potrzebnych produktów i przyrządzenia potrawy. SmartThings Cooking rekomenduje przepisy dostosowane do preferencji i wymogów żywieniowych użytkownika, na ich podstawie tworzy też plany posiłków. W trakcie gotowania przesyła instrukcje bezpośrednio na zsynchronizowane sprzęty kuchenne Samsung.

 

Na jakie wyjątkowe aspekty nowej oferty Bespoke goście targów powinni zwrócić szczególną uwagę?

Przede wszystkim, dzięki  rozszerzeniu linii Bespoke,  użytkownicy  pragnący, aby ich lodówka odzwierciedlała ich preferencje kolorystyczne lub materiałowe mają do wyboru jeszcze więcej opcji. Od kiedy w ubiegłym roku wprowadziliśmy Bespoke na rynek amerykański, odnotowujemy niesłabnący popyt na ten rodzaj personalizacji. To jeden z powodów, dla których do tegorocznej oferty Bespoke dodaliśmy lodówkę French Door. Jej panele dostępne są w dwunastu kolorach, co oznacza, że istnieje ponad 20 000 możliwych kombinacji barw dla samej tylko 4-drzwiowej wersji urządzenia. Jestem pewna, że żadna inna lodówka nie oferuje użytkownikom równie imponującego wyboru.

Kolejną kwestią, której nie wolno przeoczyć, są funkcjonalności. Na przykład Beverage Center z dzbankiem  na wodę AutoFill o pojemności 1,4 l czy Dual Auto Ice Maker, który mieści do 4,1 kg lodu. Ponadto strefa FlexZone oferuje aż pięć różnych trybów, dzięki czemu produkty takie jak mięso, owoce morza, warzywa i owoce przechowywane są w optymalnych temperaturach. Te wyjątkowe rozwiązania zwiększają wygodę użytkowników na co dzień.

Użytkownicy, za sprawą Family Hub, która także wchodzi w skład najnowszej oferty lodówek Bespoke.  mogą też cieszyć się jeszcze inteligentniejszą kuchnią. Korzystając z rozległego ekranu na froncie urządzenia, można słuchać muzyki czy oglądać filmy, a także sterować kuchennymi sprzętami i innymi inteligentnymi urządzeniami. Ekran idealnie wpasowuje się w panel drzwi, a niezwykle elegancki design i zminimalizowane ramki sprawiają, że Bespoke Family Hub doskonale dopełni wystrój każdej kuchni.

Na koniec – choć to nie mniej ważna nowość – aplikacja Bespoke Atelier, którą w pierwszej kolejności wprowadziliśmy w Korei, jest teraz dostępna na rynku globalnym. Oferuje ona dostęp do ponad 170 dzieł sztuki artystów z całego świata reprezentujących różne okresy, style i tematy. Rekomenduje dzieła i pozwala użytkownikom tworzyć niejako własną galerię, personalizując wyświetlacz tak, aby odpowiadał ich preferencjom. Co więcej, podczas prezentacji danej pracy w trybie odsłuchu będzie można usłyszeć jej opis, który wyświetlany będzie również w formie napisów. Sprawia to wrażenie uczestniczenia w muzealnej wycieczce z przewodnikiem – bez potrzeby wychodzenia z kuchni.

 

Przez ostatnie dwa lata nasz sposób życia drastycznie się zmienił. W miarę jak normą stawała się bezdotykowa realizacja zadań, rosło znaczenie łączącej ludzi technologii. Jaki Twoim zdaniem wpływ na nasze życie będą miały urządzenia i technologie prezentowane na CES 2022?

Ponieważ użytkownicy spędzają więcej czasu w domach, ich życie staje się bardziej skoncentrowane na przestrzeni mieszkalnej. Naszym zdaniem ten stan rzeczy utrzyma się  także w 2022 r. Jednocześnie, za sprawą m.in. organizowanej przez ONZ konferencji COP26 i ogólnoświatowej tendencji do zaostrzania regulacji dot. ochrony środowiska. zwiększa się skupienie na zrównoważonym rozwoju. Mając na uwadze te zmiany w zakresie stylu życia i zainteresowań użytkowników, Samsung postawił na zapewnienie kuchennych rozwiązań, które są „spersonalizowane, inteligentne i bardziej zrównoważone”.

Nasze spersonalizowane rozwiązania do kuchni wychodzą naprzeciw potrzebom użytkowników, którzy spędzają w tym pomieszczeniu wiele czasu, mają zatem większą chęć wprowadzenia w nim zmian, które odzwierciedlą ich preferencje. Rozbudowując naszą linię Bespoke, oferujemy bogatszy asortyment typów lodówek i opcji kolorystycznych, dzięki czemu użytkownicy mogą łatwiej stworzyć spersonalizowane kuchnie pasujące do ich stylu życia i estetyki.

Fakt, że ludzie spędzają więcej czasu w domu w naturalny sposób przełożył się na to, że częściej też w domu gotują. By im to ułatwić, za sprawą inteligentniejszych kuchni, Samsung wprowadził SmartThings Cooking, czyli dostosowaną do indywidualnych potrzeb, kompleksową usługę kucharską, która nie tylko wyszukuje przepisy, ale też tworzy plan żywienia i sama dokonuje zakupów spożywczych.

Napędzana przez żywieniowe AI Whisk usługa SmartThings Cooking rekomenduje spersonalizowane przepisy i plany potraw na podstawie preferencji, wymogów żywieniowych i posiadanych produktów. Umożliwia także wygodne zakupy spożywcze w ulubionym sklepie online za pomocą sieci Whisk. A gdy przyjdzie pora gotowania, SmartThings gwarantuje doskonałe wrażenia, komunikując się bezpośrednio z inteligentnymi sprzętami kuchennymi Samsung.

Posiadając Family Hub, użytkownicy mogą korzystać z tej funkcji za pośrednictwem umieszczonego z przodu lodówki ekranu, z którego mogą równocześnie sterować innymi domowymi urządzeniami.

Nasze kuchenne rozwiązania stają się też bardziej zrównoważone. Lodówki Bespoke stworzono z myślą o wysokiej efektywności energetycznej, a wymienne panele drzwi pomagają wydłużyć cykl życia urządzeń. Samsung nieustannie opracowuje w tym zakresie innowacje, starając się wyposażać sprzęty AGD w przełomowe technologie, pamiętając jednocześnie o zrównoważonym rozwoju.

 

Microsoft kupuje Activision Blizzard za niemal 70 mld USD. Kolejna wielka transakcja w branży gier.

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE