Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

IT Reseller TV “Liderzy Branży”: Co urzekło VAD we współpracy z Lenovo? – wyjaśniają Adam Dyszkiewicz z Lenovo i Tomasz Paradowski z Veracomp – Exclusive Networks.

W kolejnym odcinku programu IT Reseller TV “Liderzy branży” omawiamy noworozpoczętą współpracę największego producenta komputerów na świecie z czołowym polskim dystrybutorem VAD.

Lenovo nie mogło dotychczas narzekać na liczbę dystrybutorów, ale przy tej skali działań okazuje się, że wśród nich potrzebny jest silny VAD, a takim bez cienia wątpliwości jest Veracomp – Exclusive Networks. O nowej współpracy, ale też o rozwiązaniach ThinkSmart, rozmawiamy z Adamem Dyszkiewiczem Business Development Managerem w Lenovo Polska i Tomaszem Paradowskim, Dyrektorem Działu Systemów Audiowizualnych w Veracomp – Exclusive Networks.

 

“Jako największy producent komputerów na świecie, z marką-legendą ThinkPad (…) chcemy się mocno rozwijać” – mówi Adam Dyszkiewicz z Lenovo“Mamy ambicję stać się tzw. one-stop shopem dla partnerów, dla klientów końcowych. Marek Think mamy obecnie 13. (…) Mamy świadomość, że specjalizacja wymaga nieco innego podejścia do kanału, do sprzedaży i do modelu dystrybucji. Stąd decyzja o podjęciu współpracy, po raz pierwszy w Polsce, z dystrybutorem z wartością dodaną. Ponieważ mówimy o rozwiązaniach do pracy hybrydowej, to wybór mógł być tylko jeden – Veracomp – Exclusive Networks.”

 

To rzeczywiście pierwsza współpraca obu firm, przesunięcie się Lenovo w stronę nowego dla tego giganta sposobu dystrybucji. Do tanga jednak trzeba dwojga. Co urzekło utytułowanego VAD’a w Lenovo?

 

“Wśród tych 13 marek pojawia się ThinkSmart, czyli rozwiązania smart collaboration. To one, plus podejście Lenovo do kanału i pomysł na sprzedaż, zmiana strategii sprzedaży Lenovo świecie i w Polsce, też zmiany osobowe, ale też, a może przede wszystkim, rozumienie sprzedaży projektowej i rozwiązaniowej” – mówi Tomasz Paradowski, Dyrektor Działu Systemów Audiowizualnych w Veracomp – Exclusive Networks.

 

Serdecznie zapraszamy do obejrzenia całego wywiadu w IT Reseller TV:

 

Zapraszamy do oglądania i subskrybowania naszego kanału na YouTube IT Reseller TV. 

AI jeszcze łatwiej dostępna na brzegu sieci. Lenovo ogłosiło rozszerzenie portfolio rodziny urządzeń ThinkEdge o nowy serwer ThinkEdge SE450, we współpracy z Intelem i NVIDIA.

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

3,272FaniLubię
8,021ObserwującyObserwuj
1,060SubskrybującySubskrybuj

POLECANE

Lenovo rozdało motocykle Ducati Monster! Wyścigowy finał konkursu „Forza Ducati! Forza Lenovo!”

Rozpoczęty wiosną ubiegłego roku konkurs „Forza Ducati!Forza Lenovo!” zakończył się i czas na przekazanie zwycięzcom nagród. A te są imponujące: 15 motocykli Ducati Monster...

NOWE WYDANIE

NAJNOWSZE