Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

IT Reseller TV “Liderzy Branży”: Co urzekło VAD we współpracy z Lenovo? – wyjaśniają Adam Dyszkiewicz z Lenovo i Tomasz Paradowski z Veracomp – Exclusive Networks.

W kolejnym odcinku programu IT Reseller TV “Liderzy branży” omawiamy noworozpoczętą współpracę największego producenta komputerów na świecie z czołowym polskim dystrybutorem VAD.

Lenovo nie mogło dotychczas narzekać na liczbę dystrybutorów, ale przy tej skali działań okazuje się, że wśród nich potrzebny jest silny VAD, a takim bez cienia wątpliwości jest Veracomp – Exclusive Networks. O nowej współpracy, ale też o rozwiązaniach ThinkSmart, rozmawiamy z Adamem Dyszkiewiczem Business Development Managerem w Lenovo Polska i Tomaszem Paradowskim, Dyrektorem Działu Systemów Audiowizualnych w Veracomp – Exclusive Networks.

 

“Jako największy producent komputerów na świecie, z marką-legendą ThinkPad (…) chcemy się mocno rozwijać” – mówi Adam Dyszkiewicz z Lenovo“Mamy ambicję stać się tzw. one-stop shopem dla partnerów, dla klientów końcowych. Marek Think mamy obecnie 13. (…) Mamy świadomość, że specjalizacja wymaga nieco innego podejścia do kanału, do sprzedaży i do modelu dystrybucji. Stąd decyzja o podjęciu współpracy, po raz pierwszy w Polsce, z dystrybutorem z wartością dodaną. Ponieważ mówimy o rozwiązaniach do pracy hybrydowej, to wybór mógł być tylko jeden – Veracomp – Exclusive Networks.”

 

To rzeczywiście pierwsza współpraca obu firm, przesunięcie się Lenovo w stronę nowego dla tego giganta sposobu dystrybucji. Do tanga jednak trzeba dwojga. Co urzekło utytułowanego VAD’a w Lenovo?

 

“Wśród tych 13 marek pojawia się ThinkSmart, czyli rozwiązania smart collaboration. To one, plus podejście Lenovo do kanału i pomysł na sprzedaż, zmiana strategii sprzedaży Lenovo świecie i w Polsce, też zmiany osobowe, ale też, a może przede wszystkim, rozumienie sprzedaży projektowej i rozwiązaniowej” – mówi Tomasz Paradowski, Dyrektor Działu Systemów Audiowizualnych w Veracomp – Exclusive Networks.

 

Serdecznie zapraszamy do obejrzenia całego wywiadu w IT Reseller TV:

 

Zapraszamy do oglądania i subskrybowania naszego kanału na YouTube IT Reseller TV. 

AI jeszcze łatwiej dostępna na brzegu sieci. Lenovo ogłosiło rozszerzenie portfolio rodziny urządzeń ThinkEdge o nowy serwer ThinkEdge SE450, we współpracy z Intelem i NVIDIA.

3,272FaniLubię
9,672ObserwującyObserwuj
1,560SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE