IT Channel Leaders 2024: „Dzisiejsze nagrody to zasługa wielu osób, które wspólnie ze mną tworzyły nasz program partnerski” – ocenił wygraną w dwóch kluczowych kategoriach Marcin Gwara, Channel Manager Fujitsu Polska
Krzysztof Bogacki
12 września 2024 roku, w eleganckich wnętrzach hotelu Raffles Europejski w Warszawie, odbyła się pierwsza edycja prestiżowego wydarzenia IT Channel Leaders. Celem spotkania było wyróżnienie czołowych liderów branży technologicznej oraz najlepszych programów partnerskich. Wśród nagrodzonych firm znalazło się Fujitsu. Nagrodę indywidualną odebrał także Marcin Gwara, Channel Manager Fujitsu.
Wydarzenie zorganizowane przez IT Reseller miało na celu podkreślenie znaczenia współpracy i adaptacji do szybko zmieniającego się rynku IT. Podczas IT Channel Leaders wyróżniono firmy, które poprzez efektywne programy partnerskie i innowacyjne podejście wyznaczają nowe standardy w branży. Fujitsu, jedna z kluczowych firm na rynku IT, zdobyła nagrody w dwóch kategoriach, co potwierdza jej silną pozycję i zaangażowanie w rozwój relacji z partnerami biznesowymi.
Fujitsu otrzymało nagrodę w kategorii Programy partnerskie, w której doceniono nowatorskie podejście firmy do współpracy z partnerami oraz skuteczne wsparcie oferowane w ramach ekosystemu biznesowego. Nagrodę indywidualną, w kategorii Dyrektor Sprzedaży / Szef Kanału Partnerskiego, otrzymał Marcin Gwara, Channel Manager Fujitsu za skuteczne budowanie relacji z partnerami.
„Nagroda dla programu partnerskiego, jak i również personalna nagroda, czyli dublet zdobyty dzisiaj, cieszy mnie niezmiernie. W Fujitsu przez ostatnie dwa lata bardzo mocno staraliśmy się zbudować nasz ekosystem oparty o trzy podstawowe wartości, takie jak bezpieczeństwo, przejrzystość, czyli transparentność i łatwość współpracy” – powiedział Marcin Gwara, Channel Manager Fujitsu Polska. – „To zasługa wielu osób, które wspólnie ze mną program partnerski tworzyło. To dystrybutorzy oraz zespół, który ze mną pracuje. Zapracowali na tą nagrodę”
Fujitsu zdobywając nagrody w dwóch jakże kluczowych kategoriach, potwierdziło silną pozycję i zaangażowanie w rozwój relacji z partnerami biznesowymi.