Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

IFS Connect 2023: „Kluczowe jest zrozumienie potrzeb użytkownika” – wskazuje Oliver Pilgerstorfer, CMO IFS

IFS Connect 2023 był wydarzeniem zdecydowanie większym niż poprzednia edycja. Ponieważ skandynawska firma działa na polskim rynku od lat, wydarzenie przygotowane przez zespół lokalny miało de facto znaczenie regionalne. Stąd obecność klientów, partnerów i dziennikarzy z kilku innych krajów, ale też większy udział czołowych postaci z globalnych struktur IFS. Jedną z osób obecnych na krakowskim wydarzeniu był Oliver Pilgerstorfer, CMO IFS. 

Podczas tegorocznego IFS Connect miałem okazję by porozmawiać z czołowymi osobami w tej interesującej, skandynawskiej firmie. Obok krótkiej rozmowy z Elni Kullmer, prezeską regionu CEE & Nordics, a także ze znanym znakomicie czytelnikom IT Resellera Markiem Głazowskim, Prezesem Zarządu IFS Poland & IFS CEE, miałem okazję usiąść przed kamerą z globalnym szefem marketingu IFS. Oliver Pilgerstorfer wyjaśnia w naszej rozmowie m.in. podejście firmy do promowania swoich rozwiązań i siłę drzemiącą w modelu współpracy skierowanym na potrzeby klienta oraz o sile drzemiącej w UX:

 

„Kluczowe jest zrozumienie sposobów zachowania i potrzeb użytkownika. (…) Mamy proces, wedle którego widzimy punkty na całym obszarze „drogi użytkownika”, by zrozumieć jak radzimy sobie na różnych „bramach”, od pierwszego kontaktu, doświadczenia na etapie presales, przez sprzedaż, zrozumienie i dostarczenie projektu, uruchomienie” – wyjaśnił podejście IFS do pracy z klientem CMO firmy, Oliver Pilgerstorfer – „Robimy to by wiedzieć, co robimy niewłaściwie, gdzie możemy usprawnić swoje działanie. To bardzo ważny wkład w nasz proces decyzyjny.”

 

 

W rozmowie poruszamy także temat najważniejszych różnic między oprogramowaniem IFS, a wiodących rozwiązań konkurencji, ale także o znaczeniu zaufania w prowadzonym biznesie.

IFS Connect 2023 – wokół rozwiązań dla biznesu