Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

IBM opublikował raport „Branża motoryzacyjna 2030: w pogoni za cyfrową przyszłością.”- Marka pojazdu nie ma znaczenia, liczy się koszt i wygoda?!

Jak wynika z badania opublikowanego przez firmę IBM, podczas konferencji THINK Summit 2019 w Warszawie – Zdaniem konsumentów marka samochodu nie ma znaczenia – liczy się koszt i wygoda. Strategiczną wartość danych rozumie 83 procent przedstawicieli kadry kierownicznej sektora motoryzacyjnego, ale tylko 18 procent z nich korzysta obecnie z platform danych cyfrowych. Jak wynika z najnowszych badań firmy IBM dotyczących przyszłości przemysłu motoryzacyjnego, 48 procent ankietowanych odpowiedziało, że w przypadku autonomicznych pojazdów do realizacji usług typu e-hailing marka nie ma znaczenia, dopóki byłaby ekonomiczna i łatwo dostępna. Firma IBM przeprowadziła badanie wśród 1500 członków kadry kierowniczej oraz ponad 11 500 konsumentów z całego świata.

 

Według badania Automotive 2030: Racing toward a digital future – „Branża motoryzacyjna 2030: w pogoni za cyfrową przyszłością”, konsumenci kładą mniejszy nacisk na markę samochodów, poświęcając więcej uwagi samemu dostępowi do pojazdów i usług, zwłaszcza gdy są im one najbardziej potrzebne. Przedstawiciele kadr kierowniczych twierdzą, że zdolność pojazdu do pozyskiwania wiedzy na temat jego pasażerów, umiejętność integracji z ich urządzeniami i możliwość przeprowadzenia naturalnej rozmowy zapewnią większy prestiż marce oraz lojalność jej klientów.

 

Połowa ankietowanych przedstawicieli szczebla kierowniczego uznała, że aby odnieść sukces lub w ogóle przetrwać kolejne dziesięć lat, muszą zrestrukturyzować swoje organizacje, uzbrajając je w cyfrowe technologie wspomagane danymi. W rzeczywistości 83 procent kierowników twierdzi, że rozumie strategiczną wartość danych w ich branży. Dane te mogą napędzać wszystko, od wydajności operacyjnej przez nowe modele biznesowe, aż po cyfrowe rozwiązania zorientowane na klienta, jak integracja z urządzeniami osobistymi, spersonalizowane usługi oraz możliwość połączenia innych dziedzin życia użytkowników. Ale tylko 18 procent tych respondentów przyznaje, że korzysta obecnie z platformy danych cyfrowych.

 

Wraz z tworzeniem i adaptowaniem cyfrowych ekosystemów branża motoryzacyjna musi również zmierzyć się z nowymi wyzwaniami dotyczącymi siły roboczej. Gdy pojazdy mogą oferować spersonalizowane, cyfrowe możliwości, a sztuczna inteligencja i autonomiczność są funkcjami standardowymi, producenci muszą wykazać się nowymi, krytycznymi umiejętnościami, które w pełni zrewolucjonizują ich siłę roboczą. Biorąc pod uwagę ponad osiem milionów zatrudnionych pracowników, w ciągu najbliższych 10 lat branża będzie musiała wydać ponad 33 miliardy dolarów na ich przeszkolenie w zakresie cyfryzacji. Przedstawiciele kadry kierowniczej szacują, że realizacja tego celu będzie się wiązała z gwałtownym wzrostem nakładów na szkolenia i uzyskanie nowych kwalifikacji.

 

 

IBM i  ŠKODA AUTO

IBM już teraz wspiera firmy motoryzacyjne w tym zakresie – Uniwersytet ŠKODA AUTO podpisał z firmą IBM umowę współpracy, dzięki której studenci ŠKODA AUTO będą mogli przechodzić szkolenia w nowych dziedzinach, takich jak: sztuczna inteligencja, Big Data oraz High Performance Computing, oferowane w ramach wielu różnych programów Uniwersytetu ŠKODA AUTO.

 

Dziś firma IBM ogłasza, że w związku z setkami kandydatów przechodzących co miesiąc proces rekrutacji, producent samochodów ŠKODA AUTO wybrał oparte na chmurze rozwiązanie IBM Watson Assistant, które pomoże mu zwiększyć wydajność zadań związanych z rekrutacją nowych pracowników, sprawiając, że proces ten będzie mniej czasochłonny nie tylko dla specjalistów z działu HR, ale także samych kandydatów.

 

Współpracując z projektantami i specjalistami ds. sztucznej inteligencji  z czeskiego oddziału IBM, firma ŠKODA AUTO zaimplementowała wirtualnego asystenta HR, dzięki któremu kandydaci mogą aplikować na poszczególne stanowiska, prowadząc wirtualną rozmowę, zamiast wypełniać obszerne formularze w formie papierowej. Zautomatyzowany proces gromadzenia danych pozwala zespołowi HR firmy ŠKODA korzystać z proaktywnych i spersonalizowanych usług, zapewniając jednocześnie poufność informacji.

 

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE