Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Huawei z szybkim wzrostem na polskim rynku laptopów, pół roku od ogłoszenia powiększonego portfolio, udział firmy w całym rynku sięgnął w marcu 5,1% w ujęciu ilościowym.

Udział Huawei w polskim rynku laptopów w segmencie 2400-2800 PLN sięgnął w marcu aż 22,6%, wynika z danych GfK Polonia. MateBook D14 pozwolił firmie zbudować wyjątkowo silną pozycję na średniej półce cenowej. Zaledwie pół roku od ogłoszenia przez Huawei powiększonego portfolio produktów, udział firmy w całym rynku sięgnął w marcu 5,1% w ujęciu ilościowym.

 

Pod względem wartości sprzedanych urządzeń, udział Huawei sięgnął w marcu 4,6% – wynika z danych GfK Polonia. W październiku zeszłego roku Huawei powiększył swoje portfolio laptopów o MateBooki serii D, które są dedykowane odbiorcom szukającym wysokiej jakości w atrakcyjnej cenie.

 

Segment 2400-2800 PLN, w którym zanotowaliśmy spektakularny wynik, bo mówimy tu o prawie jednej czwartej rynku w tej kategorii cenowej, pokazuje, że idealnie wpasowaliśmy się w tę część biznesu z naszą ofertą. Rynek jest coraz bardziej wymagający, a Huawei pnie się w górę, co oznacza, że dobrze rozumiemy zmieniające się potrzeby konsumentów – ocenił Tomasz Wnukowski, PC Sales Manager w Huawei Consumer Business Group w Polsce.

 

Z danych firmy Huawei wynika, że MateBook D14 był najlepiej sprzedającym się laptopem w Polsce, zarówno w marcu, jak i lutym tego roku. Konsumenci docenili ten model za wysoką jakość i przystępną cenę – laptop ma solidną aluminiową obudowę, przy czym pozostaje relatywnie lekki i smukły. Wyposażony został w ekran FullHD o przekątnej 14 cali, pojemny dysk SSD oraz procesor AMD Ryzen™ 5. Cztery głośniki przy wsparciu technologii Dolby Atmos® zapewniają czysty i przestrzenny dźwięk, zarówno w niskich i wysokich częstotliwościach.

 

W serii D Huawei oferuje też laptopy dla klientów poszukujących tradycyjnych rozwiązań w rozmiarze 15,6 cala w kilku zoptymalizowanych konfiguracjach opartych na technologii Intel.

 

Dynamiczny start na rynku laptopów przypomina nasze początki na rynku smartfonów, gdzie 6 lat temu zaczęliśmy od zaledwie 2-procentowego udziału, i konsekwentnie rosnąc doszliśmy do poziomu jednej trzeciej rynku. Chętnie kupowany przez Polaków MateBook D14 jest dowodem na to, że konsumenci szukają produktu, który zaspokaja potrzeby wszystkich członków rodziny – od chętnych do zabawy dzieci, przez aktywnych multimedialnie nastolatków, po rodziców używających tego sprzętu do pracy – powiedział Dominik Wierusz-Walknowski, Marketing Manager odpowiedzialny za segment laptopów w Huawei Consumer Business Group w Polsce.

 

Huawei chce zostać liderem rynku laptopów w Polsce w ciągu 3 lat – taką deklarację złożył Jefferson Zhang, dyrektor zarządzający w Polsce, podczas marcowej premiery modelu MateBook 13, najnowszej pozycji w portfolio firmy.

 

Huawei MateBook 13 jest jednym z dwóch modeli w portfolio firmy, które mają innowacyjną funkcję OneHop. Pozwala ona przesyłać dane między laptopem a smartfonem z dużą szybkością bez kabla czy wi-fi – wystarczy minuta, by przenieść 500 zdjęć, natomiast transfer materiału wideo o wadze 1 GB zajmuje zaledwie 42 sekundy. OneHop jest także dostępny w modelu MateBook X Pro (2018), którego użytkownik może cieszyć się dotykowym ekranem i kamerą chowaną w klawiaturze. Aktywne chłodzenie z nowoczesnym układem wentylatorów oraz odporność klawiatury na zachlapania podnoszą komfort i bezpieczeństwo pracy.