Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Huawei podczas warszawskiej premiery ogłosił sprzedażowy sukces swojego najnowszego flagowego smartfona, Huawei P30 Pro potroił, rekordowy wynik przedsprzedażowy swojego poprzednika.

Sprzedażowy sukces najnowszego flagowego smartfona Huawei P30 Pro. Po pierwszych dwóch tygodniach sprzedaży w Polsce, model ten osiągnął trzykrotnie lepszy wynik niż jego poprzednik z 2018 roku, Huawei P20 Pro. Informację tę podał Jefferson Zhang, dyrektor zarządzający Huawei Consumer Business Group Polska, podczas warszawskiej premiery najnowszych smartfonów.

 

Huawei P30 Pro, którego globalna premiera miała miejsce 26 marca w Paryżu, jest pierwszym na rynku smartfonem wyposażonym w peryskopowy zoom. Umożliwia on wykonywanie zdjęć w niespotykanym dotąd zbliżeniu, przy użyciu 10-krotnego zoomu hybrydowego lub 50-krotnego zoomu cyfrowego. Poczwórny aparat główny, stworzony we współpracy z firmą Leica, ma udoskonalony względem poprzednika tryb nocny.

 

Dynamika sprzedaży P30 Pro zaskoczyła nas, oczywiście pozytywnie. Trzykrotnie lepszy wynik na samym starcie sprzedaży tego modelu jest dla nas dowodem zaufania konsumentów do marki. Przybliża nas do celu, by w tym roku przejąć pozycję lidera rynku smartfonów w Polsce – powiedział Jefferson Zhang, dyrektor zarządzający Huawei Consumer Business Group Polska, przemawiając do gości zgromadzonych na polskiej premierzy nowego flagowca.

 

W 2018 roku udział Huawei w polskim rynku smartfonów, pod względem liczby sprzedanych urządzeń, wzrósł do 29,5% z 21,8% rok wcześniej. Szczególnie znaczący wzrost nastąpił w segmencie premium – udział smartfonów Huawei na półce powyżej 600 euro skoczył w ostatnim roku do 16,5% z 4,2%, jak wynika z danych GfK Polonia. Pod względem wartości sprzedanych urządzeń, udział Huawei wzrósł w 2018 roku do 27,0%, w porównaniu do 19,4% w 2017 roku. Wartościowe ujęcie sprzedaży smartfonów z segmentu ponad 600 euro wzrosło znacząco – do 14,8% z 3,7% rok wcześniej.

 

Globalna premiera serii P30 odbyła się 26 marca w Paryżu. Huawei P30 Pro jest pierwszym na rynku smartfonem z peryskopowym zoomem. Umożliwia on wykonanie zdjęć w niespotykanym dotąd zbliżeniu, przy użyciu 10-krotnego zoomu hybrydowego lub 50-krotnego zoomu cyfrowego. W nowym, poczwórnym aparacie modelu P30 Pro, stworzonym we współpracy z Leica, znajduje się też superczuły sensor, który zapewnia wysoką jakość zdjęć i filmów wideo wykonanych w słabym świetle, nawet w nocy.

 

Stowarzyszenie Wydawców Prasy Fotograficznej (TIPA) wyróżniło Huawei P30 Pro przyznając mu tytuł ,,Najlepszy smartfon fotograficzny”. Możliwości nowego, flagowego smartfona Huawei docenione zostały także w niezależnym rankingu fotografii mobilnej DxOMark. Huawei P30 Pro otrzymał 112 punktów, osiągając najwyższy wynik w historii DxOMark.

 

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE