Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Huawei opublikowało wyniki finansowe za I kw. 2019 – Firma notuje ogromny, blisko 40% wzrost przychodów w ujęciu rok do roku, przy marży netto w wysokości 8%.

Shenzhen, Chiny, 23 kwietnia 2019 – Firma Huawei opublikowała wyniki finansowe za I kw. 2019 roku, w którym wypracowała 179,7 mld CNY przychodu. Stanowi to wzrost o 39% w ujęciu rok do roku. Marża netto w tym okresie wyniosła około 8%.[1] Huawei utrzymał kurs na rozwój oferty infrastruktury ICT i inteligentnych urządzeń, kontynuując poprawę wydajności i jakości działalności operacyjnej, co przyczyniło się do solidnych wyników za I kw. 2019 r.

 

Rok 2019 będzie rokiem wdrożenia 5G na skalę światową, co oznacza, że grupa biznesowa Huawei odpowiedzialna za współpracę z operatorami (Carrier Business Group) ma przed sobą wyjątkowe możliwości rozwoju. Firma bowiem, do końca marca tego roku, podpisała aż 40 umów na 5G z operatorami z całego świata i dostarczyła ponad 70 tys. stacji bazowych do sieci nowej generacji. W I kw. 2019 r. Enterprise Business Group, uruchomiła dedykowaną platformę cyfrową i zaprezentowała nową strategię „Huawei Inside”. Huawei wdrożył pierwszy na świecie punkt dostępu Wi-Fi 6 obsługujący 5G. Co ważne, do końca I kw. 2019 roku firma dostarczyła więcej produktów Wi-Fi 6 niż jakikolwiek inny producent na świecie.

 

Należy zaznaczyć, że grupa biznesowa Huawei Consumer Business Group, odpowiedzialna za produkty konsumenckie, w dalszym ciągu tworzy wartościowe i innowacyjne rozwiązania. Podstawą jej strategii jest dostarczanie konsumentom jak najlepszych wrażeń z użytkowania we wszystkich możliwych scenariuszach. Warto też podkreślić, że w I kw. 2019 r. Huawei dostarczył na rynek 59 mln smartfonów. W innych segmentach biznesu – takich jak PC, urządzenia wearables oraz smart home – produkty Huawei również cieszyły się dużym zainteresowaniem klientów na całym świecie.

 

Kolejną innowacją jest Huawei Cloud, której celem jest budowa możliwie jak najlepszej chmury hubrydowej, zapewniającej rozwiązania z zakresu sztucznej inteligencji dla wielu branż. Do tej pory już ponad milion użytkowników korporacyjnych i deweloperów zaczęło korzystać z Huawei Cloud. W I kw. usługi te zostały uruchomione w Singapurze, gdzie firma zaprezentowała także swoją kompleksową platformę rozwoju AI pod nazwą ModelArts.

 

 

[1] Prezentowane dane finansowe to nieaudytowane dane skompilowane zgodnie z Międzynarodowymi Standardami Sprawozdawczości Finansowej (IFRS); kurs wymiany na koniec marca 2019: 1 USD  = 6,7112 CNY (źródło: Reuters).

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE