Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Huawei i Purple przedstawiły nowe rozwiązanie marketingowe do maksymalizacji wartości biznesowej, pozwalające zwiększyć lojalność klientów, a także czerpać większe przychody.

Huawei i Purple, wiodący w branży dostawca aplikacji Wi-Fi, zaprezentowały nowe rozwiązanie marketingowe dla rynku biznesowego. Bazuje ono na Huawei CloudCampus i wykorzystuje architekturę sieci Wi-Fi oraz IoT, a także konsoliduje otwartą platformę zarządzania chmurami z zaawansowanymi funkcjonalnościami biznesowymi Purple. Dzięki niemu firmy mogą lepiej zrozumieć swoich klientów, zwiększać ich lojalność, a także czerpać większe przychody.

 

W erze “nowoczesnego handlu” wszystko ukierunkowane jest na doświadczenie i duże ilości danych.  Szybka konwergencja światów online i offline powoduje z kolei transformację dotychczasowych modeli biznesowych, co wiąże się m.in. z poprawą ogólnych doświadczeń klientów i obniżeniem kosztów operacyjnych.

 

W takich sferach jak centra handlowe i supermarkety, lotniska i miasta bezprzewodowe, wprowadzane są więc innowacje w modelu biznesowym handlu napędzane przez komercyjne Wi-Fi. Ponadto rozwiązanie Huawei CloudCampus jest idealne do połączenia w jedną całość wielu sieci lokalnych obsługujących poszczególne obiekty, gdyż zapewnia inteligentną, uproszczoną, szerokopasmową, otwartą i bezpieczną architekturę sieci. Na bazie infrastruktury CloudCampus zbudowane są zastosowania biznesowe Purple, które poprzez analitykę dużych zbiorów danych pomagają firmom w budowaniu ich precyzyjnych strategii marketingowych.

 

Huawei CloudCampus oferuje takie możliwości jak wydajna sieć bezprzewodowa z konwergencją IoT. Huawei AP4050DN-E posiada tutaj trzy wbudowane gniazda do podłączenia modułów IoT do sieci Wi-Fi i IoT. Pozwala to na eliminację powtarzających się inwestycji i zmniejszenie całkowitego kosztu posiadania.

 

Ponadto, Huawei CloudCampus zapewnia platformę sieciową zarządzaną w chmurze, która oferuje bogaty wybór interfejsów projektowania aplikacji (API), obejmujących uwierzytelnianie i księgowość, lokalizację terminali i ich status. Te API stanowią podstawę do współpracy z platformami biznesowymi partnerów branżowych i pomagają dostarczać zastosowania biznesowe, takie jak elastyczna księgowość, analiza przepływu klientów i precyzyjne przesyłanie informacji. Zarządzana przez chmurę sieć Huawei wspiera tryb wdrażania chmury prywatnej, zapewniając bezpieczeństwo danych firm.

 

– Jesteśmy zaszczyceni, że możemy nawiązać globalne partnerstwo z Huawei – firmą, która angażuje się w budowę w pełni połączonego, inteligentnego świata. Pozwala to Purple uwolnić pełen potencjał sieci Wi-Fi. Dzięki temu klienci będą mogli korzystać z nowych możliwości – powiedział Eric Law, Globalny Dyrektor ds. Dochodów Purple.

 

– Współpraca stymuluje koniunkturę w biznesie. Rozwiązanie CloudCampus firmy Huawei posiada otwartą architekturę na wszystkich poziomach i może skutecznie współpracować z ofertami partnerów. Wierzymy, że wspólne rozwiązanie z Purple może stanowić solidną podstawę dla innowacji usługowych globalnych klientów biznesowych. Patrząc w przyszłość, Huawei ma nadzieję współpracować z wieloma czołowymi partnerami z tej branży – oświadczył Zhong Kaisheng, prezes linii produktów Switch & Enterprise Gateway firmy Huawei.

 

 

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE