Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Huawei Enterprise Business Group podczas transmitowanej na żywo globalnej konferencji Przemysłowa Transformacja Cyfrowa 2020 ogłosiło cztery środki do osiągnięcia sukcesu z globalnymi partnerami.

Podczas globalnie transmitowanej na żywo konferencji Przemysłowa Transformacja Cyfrowa 2020, Huawei Enterprise BG (Grupa Biznesowa) ogłosiła strategię rozwoju partnera o nazwie „Rentowność, prostota, możliwości i ekosystem”. Dzięki tej strategii Huawei Enterprise BG będzie współpracować z globalnymi partnerami, aby osiągnąć obopólne korzyści.

 

“Nowy ekosystem partnerski Huawei Enterprise Business Group będzie się składał z siedmiu typów partnerów: partnera handlowego, partnera rozwiązań, partnera serwisowego, partnera inwestycyjnego, operacyjnego i finansowego , Talent Alliance, partner społeczny i partner branżowy. Jeśli chodzi o te siedem kategorii partnerów, Huawei Enterprise BG będzie dalej rozwijać swój ekosystem, zwiększając wsparcie w następujących obszarach: Rentowność, Prostota, Włączenie oraz Ekosystem.” – podkreślił Frank Shen Surong, wiceprezes ds. Partnerów i Współpracy, Huawei Enterprise Business Group.

 

Po pierwsze rentowność

W 2019 roku Huawei Enterprise BG anulował próg rabatu sprzedaży, co oznacza, że ​​partnerzy są teraz nagradzani za każdego zarobionego dolara. W 2020 r. Huawei Enterprise BG utrzyma stabilność ram motywacyjnych partnerów kanałowych i rozszerzy zakres produktów motywowanych przez partnerów, tak aby obejmowały również samodzielne oprogramowanie. Wprowadzone zostaną różnorodne specjalne zachęty, takie jak rabaty za zdolności i program motywacyjny dla przedsiębiorstw (BIP), aby zmotywować partnerów do realizacji ambitniejszych celów.

 

Po drugie prostota

Huawei Enterprise BG stale upraszcza realizację zasad i procesów. Zasady dla partnerów są teraz nie tylko łatwiejsze do zapamiętania i zrozumienia, ale także łatwiejsze do wdrożenia, ułatwiając współpracę Huawei z partnerami. W 2020 r. Huawei Enterprise BG wyda listę produktów, które partnerzy mogą uzyskać rabatem, aby poprawić przejrzystość polityki i sprawić, że uprawnienia motywacyjne będą jaśniejsze. Pozwoli to partnerom na samodzielne składanie wniosków i akceptowanie Marketing Development Fund (MDF) w celu przyspieszenia realizacji działań marketingowych oraz sprawi, że cały proces biznesowy Huawei Enterprise BG będzie widoczny dla partnerów.

 

Trzecie to włączenie

W tym roku Huawei wprowadzi certyfikowany przez Huawei certyfikat przedsprzedażowy Professional (HCPP) dla produktów IP i pamięci masowych, aby pomóc partnerom w zdobyciu dogłębnej wiedzy na temat odpowiednich produktów i zdobyciu praktycznych umiejętności potrzebnych do: organizowania wymiany technicznej klientów, dostarczania scenariuszy projekt rozwiązania i przeprowadź testy Proof of Concept (PoC). Huawei Enterprise BG rozszerzył również dostępność Marketing Development Fund (MDF) i Joint Marketing Fund (JMF) w celu wspierania globalnych partnerów, partnerów w zakresie rozwiązań i partnerów w zakresie rozwoju ich działalności. Partnerzy mogą skorzystać z ulepszeń swoich możliwości w radzeniu sobie z wyzwaniami cyfrowej transformacji.

 

Czwarte ekosystem

Firma Huawei utworzyła Fundusz Wspierania Rozwoju Akademii ICT ICT na rok 2020, aby wspierać rozwój Akademii ICT ICT, wspierać jej szkolenia i operacje oraz motywować stażystów do uzyskania certyfikatów Huawei. Tymczasem ADIF zwiększy świadomość marki Huawei ICT Academy, wzmocni współpracę ze społecznościami edukacyjnymi i rozwinie talent techniczny dla samego Huawei, ponieważ talent i marka Academy stają się mocną stroną firmy. W przyszłości Huawei przyciągnie także więcej partnerów ekosystemów dzięki szeregowi korzystnych polityk, począwszy od Joint Solution Development, Marketing Fund i Global Partner Incentive Fund (GPIF), po poprawę poziomów zadowolenia z dostarczania usług i udostępnianie MDF do większej liczby partnerów.

 

Do końca 2019 r. Huawei miał ponad 22 000 partnerów handlowych, 1200 partnerów ds. Rozwiązań, 4200 partnerów serwisowych, 1000 partnerów Sojuszu Talent oraz 80 partnerów ds. Inwestycji, obsługi i finansowania. W erze wywiadu kluczem do wzajemnie korzystnego ekosystemu jest umożliwienie każdemu użycia własnych mocnych stron, aby stworzyć całość, która jest większa niż suma jej części. Huawei będzie nadal optymalizować zasady dotyczące ekosystemów w celu rozszerzenia ekosystemu partnerów, pomagania partnerom w osiąganiu celów i zapewniania lepszego wsparcia dla partnerów.

 

Wysiłki zostaną poświęcone rozwojowi, kultywacji, wsparciu, zachętom i zgodności partnerów. Docelowo usprawni zarządzanie partnerami w celu zbudowania otwartego, opartego na współpracy i wzajemnie korzystnego ekosystemu oraz dąży do tego, aby stać się preferowanym dostawcą transformacji cyfrowej.

 

https://itreseller.com.pl/itrnewhuawei-wypuszcza-program-huawei-ict-academy-2-0-ktorego-celem-jest-rozwoj-2-milionow-specjalistow-ict-w-ciagu-najblizszych-pieciu-lat/

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE